TU I JO SOM TRES
La 'Mujer' turca que està derrotant T-5

Ella sola, la Bahar, amb els seus dos fillets, el Nisan i el Doruk, li estan clavant una golejada a l’imperi Mediaset com mai abans s’havia vist. Aquesta sèrie turca, que porta per títol Mujer, A-3 TV va començar a emetre com a recurs estiuenc. Un farcit per passar la canícula. I resulta que el seu èxit d’audiència ha sigut tan apoteòsic que s’ha transformat en referent de les graelles. Qualsevol altra producció que s’hi enfronta en la seva franja horària, s’enfonsa.
L’imperi Tele 5, sorprès, li va posar la Pantoja (Idol Kids) per fer fosfatina la turca. En la segona entrega la Pantoja ja va quedar totalment vençuda. Va provar després telecinque amb la pel·lícula La, la, land, amb Emma Stone i Ryan Gosling al capdavant. Van quedar derrotats per gairebé 8 punts. Llavors T-5 va recórrer a Belén Rueda (sèrie Madres). Res. Un altre daltabaix per a l’imperi. ¿I llavors quin és el secret d’aquesta senyora turca, tan humil, tan desemparada, tan envoltada de canalles i castigada per la vida? Doncs precisament això mateix. Com a serial és perfecte. L’emoció, el plor i la ràbia estan assegurats a cada capítol. Cada entrega és una dutxa escocesa habilísima. Et provoquen primer un odi immens amb les infames maldats de la perversa Sirin i la no menys roïna Hatice; i immediatament canvien i ens mostren la tendresa, l’amor, el carinyo que irradien la Bahar, el Nisan, el Doruk i l’avi Enver, que és el primer sastre del món que el Vaticà hauria de fer sant en vida. ¡Ahh! És com anar a les Termes Victòria de Caldes de Montbui i que et vagin flagel·lant primer amb una branca d’olivera, i després et fiquin al jacuzzi amb aigua d’hidromel calentona i plena de bombolles. No sabria dir-los quant durarà aquest èxit de la sèrie turca. A-3 porta emesos 19 capítols ¡d’un total de 81! La desesperació de Tele 5 és comprensible.
Revilla
Passejava Bertín amb Revilla pel parc de Cabárceno (Mi casa és la tuya) i veient de les bèsties ferotges que hi ha per allà li va preguntar: «¿Per tu quin animal seria Pedro Sánchez?». I Revilla va contestar: «Un gos d’aquests que hi ha a l’Àfrica, els licaons. Corren només a 20 quilòmetres per hora i no obstant agafen els licaonsnyus. En la pròxima videoconferència de presidents el tema estrella seran els licaons.
Ja ets usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Inestabilitat meteorològica Abric, paraigua... i neu: totes les claus del brusc canvi de temps que afectarà Catalunya
- Protesta contra el macrocomplex Membres d’Aturem Hard Rock ocupen el local de la cadena a la plaça de Catalunya
- La infanta Sofia vol ser futbolista
- Justícia europea Aquests són els punts de la sentència del TJUE sobre euroordres dels quals depèn el futur de Puigdemont
- Èxode L’auge dels ultraortodoxos expulsa els moderats i seculars d’Israel
- Seguretat viària La llista completa de vehicles que la DGT pot donar de baixa sense avisar-te aquest 2023
- Seguretat viària DGT: aquestes seran les noves proves del reconeixement mèdic el 2023
- Seguretat viària Les tres accions que has de complir si et quedes atrapat amb el cotxe a la neu
- Minories al país anatoli Sefardites a Istanbul: una lluita a mort per la supervivència
- Temps Onada de fred extrem als Estats Units i al Canadà: fins a -78 ºC de sensació tèrmica