estrena diumenge, 1
DMAX estén la seva vigilància a 'Control de fronteras: Europa'
La nova producció mostrarà els controls de seguretat de les principals duanes de països com Alemanya, Bèlgica, Itàlia i Espanya
Després de diverses temporades oferint als telespectadors un accés total als principals punts fronterers del nostre país a ‘Control de fronteras: España’, DMAX estrena Control de fronteras: Europa aquest diumenge, 1 (20.30 hores). La producció d’èxit de DMAX i Crop TV, que ja s’emet a més de 150 països, mostrarà per primera vegada les històries més sorprenents que es produeixen diàriament en el control de duanes de països com Alemanya, Bèlgica, Itàlia i Espanya.
Al llarg de 20 episodis, la nova producció emetrà els casos reals més sorprenents que es produeixen diàriament en alguns dels principals aeroports i ports d’Europa. Els aeroports de Brussel·les, Roma i Frankfurt seran els nous escenaris on les forces de seguretat mostraran als espectadors els reptes a què s’enfronten en el seu dia a dia. De la mateixa manera, els agents d’Espanya hauran d’intervenir al Port de Barcelona, l’estret de Gibraltar i la badia d’Algesires per evitar operacions de trànsit i tota mena de delictes.
A cada un dels episodis s’intercalaran diferents històries de les quatre noves localitzacions que permetran conèixer les enginyoses formes amb què viatgers de tot Europa intentaran enganyar els agents per introduir al continent tota mena de mercaderies.
El frau del gasoil B
Notícies relacionadesEn una de les entregues, els agents a la frontera entre Bèlgica i França munten un control de carreteres amb què, amb l’ajuda d’un dron, miraran de controlar l’ús indegut de gasoil B, un carburant que només pot fer-se servir en vehicles industrials i en cap cas en turismes particulars. L’ús indegut d’aquest combustible és motiu de multa i és considerat frau fiscal.

Les forces de seguretat a la frontera entre Bèlgica i França en un control de carreteres. /
A Espanya, l’emissió dels últims episodis de ‘Control de fronteras: España’ van aconseguir reunir cada setmana una mitjana pròxima als 300.000 espectadors en DMAX, fent una mitjana d’un 1.6% de ‘share’ i registrant un abast de 4.5 milions d’individus.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura