TU I JO SOM TRES
Sant Valentí a la tele: no és amor, és comèdia
Cada any per Sant Valentí, la tele es veu obligada a fer alguna cosa sobre això. És increïble. A El intermedio (La Sexta) Thais Villas es va plantar davant del Congrés i preguntava a ses senyories com els va en la seva vida amorosa. A la diputada socialista Zaida Cantera li va demanar que descrigués la relació d’aquesta nova parella de govern que conformen el PSOE i Unides Podem. Zaida va contestar: «És el moment en què estem sota dels llençols». ¡Ahh! D’això a les ratomàquies de Tele 5 en diuen edredoning.
Estava per allà, perdut, el nostre admirat Gabriel Rufián. Va saltar com una llebre i va puntualitzar: «Jo aquí no hi veig amor. Només hi veig sexe. Pura necessitat». O sigui, la tropa ministerial de Sánchez, i la d’Iglesias, no comparteixen tendresa, ni afecte, només és una urgència de sexe per anar trotant sobre el cavall del poder. Thais va mirar llavors els dos lleons de l’entrada del Congrés i sospirant va exclamar: «Aquesta és l’única parella realment estable que ens queda».
A QUATRE GATS (TV-3) Ricard Ustrell va asseure Ada Colau i Artur Mas cara a cara. No va brollar l’amor entre ells. Va brollar una altra cosa. Se les van clavar de valent. Sobre tot Ada. Va recordar a Mas els molts anys que ell i el seu partit van participar de la depredació. I Mas, al final, ferit davant dels cops, li va dir, una mica a la desesperada: «I vostè ha arribat a l’alcaldia gràcies als vots de Manuel Valls ¿eh? ¿eh?». ¡Ah! Com a dada és cert, però com a argument desqualificador és fluix.
Notícies relacionadesQue aixequi la mà el polític que no hagi acceptat alguna vegada l’ajuda de qui detesta. El més transcendent d’aquesta reunió va ser quan Mas, sobre la seva tornada immediata a la primera línia, va advertir: «Si ho puc evitar, ho evitaré». És una expressió deliciosa. Potser aspira que es produeixi un gran clamor popular reclamant la seva tornada. Gloriós. I ingenu.
DESPRÉS DEL FESTIVAL CORNÚPETA de La isla de las tentaciones (T-5), gravat al Carib fa sis mesos, ara han tornat a convocar els cornuts per saber com han portat el banyam durant tot aquest temps. Estefanía i Cristopher s’han reconciliat. Deia Cristopher: «Ella em va demanar perdó. El meu cap deia que no, però el meu cor va dir que sí». És lògic. El seu cap no volia repetir la tragèdia: fa sis mesos que no passa per les portes.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)