ÈXIT D'AUDIÈNCIES
'El foraster' acomiada la segona temporada més vista de la seva història
El programa que presenta Quim Masferrer aconsegueix, en la seva setena entrega de capítols, una mitjana de quota de pantalla del 24,7%
L'espai de TV-3 va arribar en el capítol d'estrena, emès el novembre passat, xifres que no havia aconseguit des del 2006
ialvarez50745568 teletodo gisclareny el foraster191110195900
Tot i que el seu capítol de resum, Els reptes del foraster, només va ser vist per (en cursiva, perquè són xifres que ja les voldrien molts) 462.000 espectadors i va obtenir una quota del 18,4%, la bona salut del programa que presenta Quim Masferrer és evident, ja que aquesta setena temporada ha reunit una mitjana de 652.000 telespectadors amb una quota de pantalla del 24,7%. L’emissió més vista va ser la de la seva estrena, l’11 de novembre del 2019, que va obtenir el millor resultat de l’espai de TV-3 des del 17 de febrer del 2016, amb 769.000 telespectadors i un 27,7% de quota. L’últim capítol, que mostrava la vista de Masferrer a Vimbodí i Poblet va fregar aquest rècord, ja que va ser vist per 729.000 telespectadors i un 27,5% de quota. El programa és líder amb diferència del prime time de dilluns.
Així, les audiències dels diferents programes d’aquesta setena temporada han sigut: Gisclareny: 769.000 telespectadors i un 27,7% de quota; Rodonyà, 615.000 i un 22,8%; Les: 577.000 i un 24,9%; Llívia: 728.000 i un 27,6%, l’Albi, 653.000 i un 24,4%; Ager: 568.000 i un 22,0%; Sant Martí de Llémena: 567.000 i un 21,3%, i Vimbodí i Poblet, 729.000 i un 27,5%.
Notícies relacionadesQuant al plafó qualitatiu de GFK (jurat de telespectadors), El foraster obté una valoració de 8,8, un resultat molt destacable per sobre de la mitjana de la cadena. A més, el programa rep valoracions molt destacades en altres indicadors: un 88,9% del plafó el considera un programa de «molta qualitat», el 73,7% el considera «molt entretingut», el 77,1% és públic fidelitzat i que, per tant, consumeix el programa com una cita habitual. i el 73,4% considera que és un programa «original i diferent».
Així mateix, en l’àmbit digital, que cada vegada s’ha de tenir més en compte, aquesta temporada d’El forasterha sigut la que més audiència ha tingut des dels seus inicis. Des del novembre del 2019 s’han realitzat 740.000 reproduccions de vídeo a la carta del programa i el consum ha augmentat un 11% respecte a la sisena temporada.
- BARCELONEJANT La tarda que el Pep va fer callar el doctor Cugat
- Investigació L’acusat de matar Encarnita Polo està sota custòdia policial
- Preparatius nadalencs La Diagonal posa a prova la seva nova il·luminació de Nadal quan falta una setmana perquè s’encenguin els llums a Barcelona
- Aritmètica parlamentària L’empresariat català es distancia de Junts després de la ruptura amb el PSOE, però ho minimitza: «És pura gesticulació»
- La nova ciutat Barcelona estrena 27 centres de culte en un any i consolida l’auge evangelista
- Salut Aquest és el iogurt més sa del món, segons el cardiòleg Aurelio Rojas: millora la microbiota, reforça el sistema immunitari i redueix el colesterol
- Glaçades matinals L’Aemet alerta de l’arribada d’aire «molt fred» que desplomarà les temperatures a Espanya
- Somni infantil Carlos González, pediatre, explica les diferències entre malsons i terrors nocturns en els nens: «Es desperta plorant com si el matessin»
- Lliga F La seguretat del Barça: Cata Coll i com viure «feliç a prop del perill»
- 21: eleccions a Extremadura Feijóo promet mantenir Almaraz oberta i reduir més de la meitat l’IVA de l’habitatge als joves
