TU I JO SOM TRES
Vandalisme + Revilla = èxit total
Amb aquesta combinació 'Liarla Pardo' va aconseguir rècord de temporada
És llesta Cristina Pardo (Liarla Pardo, La Sexta). Ha combinat en un mateix programa resums del vandalisme a Barcelona, amb passejos amb Miguel Ángel Revilla per Cantàbria. Amb aquest sistema ha aconseguit record d’audiència de la temporada. Estem d’acord: és una barreja colossal. Podríem sintetitzar-la dient: posi’s a riure després d’haver tremolat. Tremolar amb carrers de Barcelona incendiats, semàfors i contenidors cremats, voreres amb el paviment arrencat de soca-rel.
Un incís: «D’això vostè en diu simples aldarulls?» li deia, sorprès, l’expresident Montilla dissabte a la presentadora d’El Palmar de Troya FAQS. ¡Ah! Seguim. I després d’aquest dantesc paisatge, imatges alegres de Cristina Pardo a Cantàbria amb el polític de més tirada mediàtica de tot el telehipòdrom estatal. Home, doncs que deixin que em quedi avui amb Revilla, que l’altre ja és prou cafre. Circulaven per una fira de dones artesanes
Notícies relacionadesUn grup de senyores ruboritzades, tot just veure el seu president, van començar a cridar de plaer. Li llançaven floretes. I fins i tot una el va agafar de les galtes i li va estampar dos petons afectuosos i castos. Revilla es deixava estimar. I va afegir per a gaudi de la resta del personal: «Jo, quan vaig a Altamira, les viudes m’assetgen, Cristina, m’assetgen, se m’acosten, volen ballar amb mi ¡i jo no sé ballar!». ¡Ah! Com rèiem a casa imaginantRevilla envoltat de viudes altamiranes, acostant-se a ell. I veient el president de Cantàbria l’excitació que causava, va rematar amb un apunt historicista de primera classe. «Penseu que, des de temps de Plini, Cantàbria ja era un matriarcat. ¡I segueix sent-ho!». Home, li agraeixo a Cristina Pardo que acabés el seu programa amb Revilla submergit en aquella vibració de dames càntabres artesanes. Està estadísticament demostrat que més del 60% dels vots que rep Revilla és vot femení. El matriarcat de Plini es constata.
385 EUROS AL MES .– Un jubilat de Jaén es va aixecar molt educadament de la grada de convidats (El objetivo, La Sexta) i va preguntar a Pablo Casado: «Li demano que faci un esforç d’imaginació. Digui’m ¿què faria vostè amb 385 euros al mes, i havent de pagar un lloguer? ¿Vostè podria viure?». Com vostès poden comprendre, la resposta del polític mancava de tota importància.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU
- La meitat dels espanyols augmentarien la despesa en defensa