MISTERI ENTORN D'UNA SÈRIE MÍTICA
Jorge Sanz revela el veritable final de 'Verano Azul'
L'actor assegura que hi va haver un altre capítol, posterior a la mort de Chanquete, que mai va arribar a emetre's
zentauroepp17235050 verano azul180908154438
Potser no tot va acabar amb la mítica frase «¡Chanquete ha muerto!». ’Verano Azul’, dirigida per Antonio Mercero, va marcar un abans i un després en la televisió espanyola a començaments de la dècada dels 80. La sèrie, que relatava les aventures d’un grup de preadolescents durant les vacances en un poble de la Costa del Sol, Nerja, és coneguda per aquesta escena que ha quedat gravada en la memòria dels teleespectadors.
Pancho anunciava la mort del personatge interpretat per Antonio Ferrandis en el penúltim capítol que es va emetre. No obstant, l’actor Jorge Sanz ha revelat que la sèrie no acabava amb aquesta mort ni amb l’episodi anomenat ’El final del verano’.
En el concurs ’vaya crack'
Notícies relacionadesTot va passat dissabte passat a ’Vaya crack’, el programa de La 1 dirigit per Roberto Leal, al qual Sanz havia acudit com a convidat. En una de les proves en la qual els concursants han d’endevinar si les anècdotes que s’expliquen són veritat o mentida, l’actor va explicar que va participar com a ’boy scout’ en el rodatge del veritable final de 'Verano Azul', centrat en la recerca d’un nen escolta que s’havia perdut.
Segons aquesta versió, dels 20 episodis que es van rodar, només se’n van emetre 19. L’’episodi perdut’ mai va arribar a sortir a la llum ja que el rodatge va haver de suspendre’s durant dues setmanes a causa d’una gota freda. Sanz ha afirmat que, dos anys després, els productors van decidir cancel·lar aquest episodi, que mai es va acabar de gravar. L’episodi, es va atrevir a aventurar l’intèrpret, «deu estar guardat en alguna llauna al soterrani d’aquesta casa», amb referència a RTVE.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Dos anys després de la investidura Així serà la consulta a la militància de Junts per trencar amb el PSOE: pregunta i dates
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
- Un any de la dana Protestes contra Mazón als carrers de València: 229 mantes tèrmiques per recordar les víctimes
