A AMAZON PRIME VIDEO
'Six dreams' guanya un premi Emmy
La producció documental de Mediapro segueix el dia a dia de sis protagonistes de la Lliga Santander
La producció documental de l’empresa catalana Mediapro 'Six dreams', en la qual es mostra el dia a dia de sis protagonistes de la Lliga Santander, ha sigut guardonat amb el premi Emmy al millor programa d’entreteniment en espanyol, a la gala d’entrega dels Sport Emmy Awards, que organitza l’Acadèmia de Televisió, Arts i Ciències dels EUA. A més, aquesta sèrie també ha aconseguit l’estatueta al millor disseny gràfic, atorgat divendres passat.
Estrenada el passat mes de juliol a Amazon Prime Video (va ser la primera producció espanyola en aquesta plataforma de televisió), 'Six dreams' es va rodar durant la temporada 2017-2018, i té com a personatges centrals Saúl Ñíguez, jugador de l’Atlètic de Madrid; Iñaki Williams, jugador de l’Athletic Club de Bilbao; Andrés Guardado, jugador del Real Betis Balompié; Amaia Gorostiza, presidenta de la SD Eibar; Quique Cárcel, director esportiu del Girona FC, i Eduardo Berizzo, entrenador de l’Athletic Club.
Notícies relacionadesLa producció, que consta de sis capítols, ofereix una mirada exclusiva des de la visió dels protagonistes, mostrant a l’espectador la forma en què afronten els desafiaments diaris, les victòries i els reptes en el futbol professional.
La sèrie ha sigut dirigida per Justin Webster, un especialista en aquest tipus de produccions documentals: va ser el responsable el 2014 de 'FC Barcelona Confidential', un revolucionari treball –guardonat amb diversos premis internacionals– que, per primera vegada, mostrava la 'vida privada' de les oficines del Barça, a través de l’ascens a la presidència del club i les primeres decisions de Joan Laporta al capdavant de l’entitat blaugrana.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»