Anar al contingut

ESTRENA DILLUNS, 7

'La voz' busca sonar millor i més forta a Antena 3

Una de les novetats del 'talent' és que les gales de les audicions a cegues seran de menor durada i s'emetran en dos dies

Pablo López, Antonio Orozco, Luis Fonsi i Paulina Rubio podran bloquejar a altres 'coach' perquè no s'emportin un aspirant

EL PERIÓDICO

'La voz' busca sonar millor i més forta a Antena 3

Jeosm

La voz arriba a Antena 3 dilluns, 7 (22.40 hores, i també dimarts, 8) disposada a superar en xou a l’etapa que va viure en Tele 5. Per això, buscarà revolucionar l’emissió del talent reduint la durada de les gales de la primera fase, la de l’audició a cegues, per oferir-les en dos dies (dilluns i dimarts), el que permetrà al telespectador disfrutar-les en horari de prime time. També estrena plató i presentadora, Eva González, fins ara al capdavant de Masterchef, el concurs culinari de TVE-1.

Així mateix, el talent que produeix ara Atresmedia Televisió en col·laboració amb Boomerang TV, introdueix canvis en la seva mecànica, ja que els coaches podran aplicar la nova figura d’El bloqueigimpedir als seus coaches rivals girar-se per optar a quedar-se amb l’aspirant, el que augmentarà la competitivitat del programa i donarà més emoció al joc. Cada un té només tres possibilitats de bloquejar els altres, per la qual cosa en total hi haurà 12 bloquejos en les audicions. 

Un autèntic concert

Entre els artistes que faran de jutges i mestres en el talent renovat, que es presenta com un autèntic concert, ja que és l’únic amb música i veu en directe, hi ha veterans i debutants: Pablo López, que aportarà la seva sensibilitat; Antonio Orozco, que compta amb experiència; Luis Fonsi, que s’emporta amb ell el seu ritme, i Paulina Rubio, posseïdora d’una gran força i marcada personalitat. 

Pablo López, Antonio Orozco, Paulina Rubio i Luis Fonsi, a ‘La voz’ (Antena 3).  / ROBERTO SASTRE

El seu centre d’operacions seran dos platós que sumen 3.000 metres quadrats, l’espectacularitat dels quals s’ha anat encarregant de publicitar Atresmedia, recordant que és el més gran d’Europa del format. Així, al mític teatre de la cadena s’ha creat un escenari amb formes circulars que donarà protagonisme a la ve baixa del logo, amb pantalles pantalles LED amb 5 milions de píxels i un colorit decorat. A més, per al condicionament acústic s’ha optat per materials nous a Europa que oferiran les millors condicions sonores del mercat audiovisual.

El factor humà

A més, al finalitzar cada audició a cegues, Antena 3 ofereix Más de La voz, un espai que ajudarà els telespectadors a conèixer en profunditat els moments més íntims del programa dels cantants escollits: com són, el treball que fan, la relació amb l’equip i el treball que fan amb ells, els nervis abans de cantar o l’emoció que senten al ser escollits.

Però tampoc es deslliuren els coaches: arribada a l’estudi, preparació, emoció abans d’entrar al plató. Ni la presentadora: què sent al presentar aquest format, les seves vivències amb les famílies dels participants o la seva relació amb els coaches..

Presencia a les xarxes

La veu tindrà una presència total en xarxes socials amb contingut exclusiu a Instagram, Twitter i Facebook. A més, dins del propòsit d’acostar el telespectador i fer-lo partícip del programa, el canal oficial de Youtube compta amb vídeos dels coaches  a qui s’uniran les actuacions i millors moments de cada gala. Finalment, Xuso Jones conduirà a Atresplayer un programa especial per reviure la més interessant de les gales de la setmana.