URGENT
El Constitucional admet el recurs del PP contra la renovació de RTVE
La demanda va ser presentada per 50 diputats i senadors del PP

3024px-rtve sant cugat
El ple del Tribunal Constitucional ha decidit per unanimitat admetre a tràmit els dos recursos d’inconstitucionalitat presentats per més de 50 diputats i senadors del PP contra el decret llei de renovació urgent de RTVE.
Notícies relacionades
La redacció d’EL PERIÓDICO està treballant en aquests moments per ampliar aquesta informació, que passarà a actualitzar d'aquí uns minuts. Si vols rebre al mòbil alertes sobre aquesta notícia o d’altres pots descarregar-te les aplicacions per a Android o IOS.
Per rebre cada dia al correu electrònic les notícies, reportatges i articles d’opinió publicats a elperiodico.com, dona’t d’alta als nostres butlletins informatius. També et pots subscriure per consultar ‘online’ l’edició impresa o rebre-la diàriament al domicili, amb la qual cosa disfrutaràs de tots els avantatges i descomptes de pertànyer al Club TR3SC.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032