Problemes econòmics
El Armario de la Tele tanca les portes
El portal de moda, amb Chicplace Espanya, entra en concurs de creditors
El lloc web de la firma liquida bona part dels seus productes a 5 euros
armario tele
Les pèrdues econòmiques dels últims anys han portat a la bancarrota els portals de moda EL Armario de la Tele i Chicplace Espanya, que han sigut declarats en concurs de creditors per un jutjat madrileny. La web del primer liquidava bona part dels seus productes per la mòdica xifra de 5 euros.
A internet, elarmariodelatele.com és un curiós expositor virtualelarmariodelatele.com on la gent del carrer pot complir el seu somni de lluir, per exemple, un glamurós vestit com els que es posa Susanna Griso a 'Espejo público'.
El jutjat Mercantil número tres de Madrid ha declarat en concurs voluntari els portals de moda El Armario de la Tele i Chicplace Espanya, segons publica aquest dilluns el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).
En concret, el jutge ha acordat que les dues firmes conservin les facultats d'administració i disposició sobre el seu patrimoni, però sotmeses a la intervenció de l'administració concursal.
Segons el portal Vox Populi, El Armario de la Tele "pertany al grup Eshop, creat per Alfonso Merry del Val i Rafael Garrido, que recentment també ha entrat en concurs". Eshop està dedicat al comerç electrònic, principalment d'articles de moda, i "en els últims anys ha portat a terme una agressiva política d'adquisició de plataformes de venda a través d'internet".
Notícies relacionadesEls creditors de les concursades comunicaran els seus crèdits en la forma prevista en el termini d'un mes, a comptar des de la publicació de la declaració de concurs al BOE.
Els dos concursos es declaren de forma conjunta, com a acumulats, per a la seva tramitació coordinada, amb els de les societats del mateix grup, Eshop Ventures, societat capçalera, Furniture online, Mamuky outlet, Expirit Begudes Premium, Molet shop, Matby shop, Exchange networks i Matby shop.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
