culebró des del 'mississippi'
Pepe Navarro: "El meu error va ser no fer-me la prova de paternitat"
La relació del presentador amb Ivonne Reyes va ser el tema estrella en l'entrevista amb Bertín Osborne a 'Mi casa es la tuya'

/
Pepe Navarro va rebre a la seva residència eivissenca aquest dimecres 26 d'abril Bertín Osborne a 'Mi casa es la tuya' i el tema estrella de l'entrevista va ser la seva relació amb Ivonne Reyes Ivonne Reyes. A més, van xerrar sobre el programa 'Esta noche cruzamos el Mississippi' i 'Gran hermano VIP'.
D''Esta noche cruzamos el Mississippi' va repassar els personatges que hi va conèixer, amb un especial record de La Veneno ("un animal de la comunicació i bona persona") i, amb la visita de Florentino Fernández, Carlos Iglesias i Santiago Urrialde.
Però a partir d'aquí, el tema es va centrar en el culebró que ha viscut des de fa gairebé dues dècades amb Ivonne Reyes respecte a la suposada paternitat del seu fill.
Navarro va explicar com es va assabentar que Ivonne Reyes estava embarassada, i va assegurar que en aquell moment tenia "una relació paternofilial amb ella". Segons el presentador, en cap moment es va interessar per qui era el pare i va intentar ajudar-la amb el tema econòmic: li va oferir fer un programa de televisió a l'estil 'Diario de una embarazada' en el qual explicar la seva experiència, però ella va concedir una entrevista a una revista del cor.
RELACIÓ ANTERIOR
“Jo no vaig tenir cap relació amb ella en el temps en què es va quedar embarassada, però hi vaig tenir una relació esporàdica anterior”, va confirmar Navarro. "Mai ho he volgut reconèixer públicament perquè jo no parlo de les meves relacions absolutament amb ningú", va afegir.
També va explicar per quina raó no es va fer la prova de paternitat. "No hi havia cap principi de prova, no hi havia absolutament res, i jo el que vaig pensar és 'que demostri que jo soc el pare". "Va ser un error, una bestiesa", va valorar el presentador
En la conversa amb Bertín Osborne, Navarro va explicar com quan el fill d'Ivonne Reyes tenia 14 anys, li va escriure per dir-li que el volia veure. També va descobrir que el noi era amic del seu fill. Va ser llavors quan es va oferir a Ivonne i al seu fill a fer-se la prova al marge de la premsa. "Jo crec que si ella vol saber qui és el pare del seu fill i tu t'ofereixes, hauria de ser un motiu d'alegria", va valorar el presentador.
No obstant, va explicar que aquell acostament va acabar en "un 'e-mail' tremendo" d'Ivonne: "I no contenta amb això em va enviar un burofax l'endemà".
EL TOVALLÓ PERDUT
Cinc mesos després de tallar-se la comunicació, Navarro va rebre una trucada d'Ivonne Reyes. Va ser el 2015: "Vam parlar molt i vam quedar d'acord que em faria la prova", va dir el presentador, que va explicar una altra anècdota de quan van sopar junts: va haver de fer servir un altre tovalló. "Jo no tenia el tovalló al seu lloc, i en vaig haver d'agafar un altre de net", va apuntar, deixant entreveure que Ivonne Reyes l'hi va agafar en aquella cita per fer un test de paternitat.
Notícies relacionadesQuatre dies després del sopar junts al restaurant i el tovalló perdut, Navarro explica que Ivonne "deixa de posar-se al telèfon".
Segons el presentador, és Andrea, la filla gran de Pepe Navarro i Eva Zaldívar, la que li va demanar que aclarís tots els dubtes sobre la paternitat. Aleshores ell es va fer una prova "rigorosa i certa" que diu que la seva filla "només té tres germans", entre els quals no s'inclou el fill d'Ivonne.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE