Concurs de telerealitat
L'aventura de 'Supervivientes 2017' comença a Tele 5
Els 16 participants, amb Bigote Arrocet, Laura Matamoros i Leticia Sabater, al capdavant, obren el 'reality', aquest dijous, al Carib hondureny

supervivientes2107
Si ‘Gran hermano’ és el ‘reality’ rei de Tele 5, ‘Supervivientes’ és el príncep de la cadena de Mediaset, que aquest dijous, 20, a les 22.00 hores, estrena l'edició del 2017 d'aquest concurs de supervivència, ple de cares famoses. Aquests 16 participants, aïllats en un paradisíac enclavament del Carib d'Hondures: Edmundo ('Bigote') Arrocet, Gloria Camila, Kiko Jiménez, Alba Carrillo, Lucía Parente, Laura Matamoros, Raquel i Bibi Rodríguez ‘Las Mellis’, Laura MatamorosLeticia Sabater i Alejandro Caracuel.
En aquesta ocasió, serà l'incombustible Jorge Javier Vázquez qui presentarà l'espai els dijous, amb la col·laboració de Lara Álvarez des d'Hondures i de Sandra Barneda al capdavant dels debats del diumenge. I el més important, els set homes i nou dones que viatjaran a Hondures. Tots ells emprendran una dura convivència en plena natura i el concursant que es converteixi en guanyador, per decisió de l'audiència, aconseguirà un premi de 200.000 euros.
Notícies relacionadesUn paradís en què els recursos per als ‘convidats’ seran limitats perquè pateixin (de broma, no fos cas que es lesionin de debò) i facin passar l'estona als espectadors. Així, s'han incrementat les localitzacions, diferents de les anteriors, hi ha nous jocs i dinàmiques inèdites en la mecànica del programa, des del mateix inici. L'espai va tenir una audiència mitjana en l'anterior entrega de 3.085.000 espectadors i el 26,4% de quota de pantalla.
Com és habitual, Mediaset donarà àmplia cobertura al ‘reality’, tant a la televisió, amb gales i debats setmanals a Tele 5 i els resums diaris en exclusiva integrats a l'espai ‘Cazamariposas’, de Divinity, com a internet, amb la personal narració de Lara Álvarez narrant el dia a dia de l'equip que fa possible el programa en el blog ‘La isla de Lara’ a Telecinco.es i amb noves opcions d'interactivitat amb els seguidors del concurs.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- El líder del PSOE treu pit "Som el tercer govern més longeu de la UE"
- Cimera bilateral a la Moncloa Sánchez busca llimar les reticències d’Alemanya al català a la UE
- Negociació en marxa Hisenda s’obre a acceptar davant d’ERC el traspàs "progressiu" de l’IRPF
- Acte de la Diada Illa defensa a Madrid la immersió lingüística davant els extremismes
- Querella del PSOE El Suprem nega delicte d’odi a Abascal per proposar penjar Sánchez