diferències matrimonials
La 'peineta' de Cristina Pedroche a David Muñoz
"Vull ser pare ja, però la meva dona no vol. Li he de pregar perquè en tinguem", va comentar el cuiner a 'El xef'

dabiz-muoz
Encara que al pertànyer a grups audiovisuals diferents Cristina Pedroche no ha aparegut mai al programa del seu marit, David (o com ell prefereix, Dabiz) Muñoz), ahir 'El xef' de Cuatro'El xef' va comptar amb la participació de la presentadora de 'Pekín express' i col·laboradora de 'Zapeando', que va sortir sense mostar la cara.
El que es va veure de Pedroche al programa va ser, sobretot, el seu braç per fer-li una 'peineta' al seu marit quan parlava de la seva futura descendència.
Mentre el xef menjava a Singapur amb un amic, li confessava els seus plans de futur. "Obrirem restaurant a Londres, a Nova York i després tindrem fills", li va comentar. "Vull ser pare ja, però Cristina [Pedroche] no vol. Li he de pregar que en tinguem. És la veritat", afegia el cap de cuina de Diverxo i StreetxoDiverxo Streetxo.
Així que va pronunciar aquestes paraules, apareixia en pantalla una mà, suposadament de Cristina Pedroche, fent-li la 'peineta' i, després, negant les seves afirmacions.
EL "TASTADOR ESPECIAL"
En un altre moment d''El xef' d'ahir, el programa també se les va enginyar per mostrar, sense acabar-la de mostrar, Pedroche. Va ser quan David Muñoz feia tastar un dels seus plats al seu "tastador especial". "Tenim un tastador especial secret i ens dona el vistiplau als plats. No ensenyarem mai al programa el nostre tastador especial, però jo l'hi faig tastar ara", va comentar.
Notícies relacionadesLlavors es va veure com Cristina Pedroche, d'esquena, tastava un dels plats i triava una de les opcions que li havien proporcionat.
Al llarg del programa d'ahir, David Muñoz també va tenir emotives paraules per la seva dona. “L'única persona que ha aconseguit que en ocasions aconsegueixi relaxar-me i aguantar la pressió física i mental que té la meva vida ha sigut Cristina, fa dos anys no hauria arribat mai on sóc sense ella”, va confessar.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat