FINAL MOMENTANI
Risto acomiada el seu 'Chester' amb Revilla i Dulceida
El president de Cantàbria i la bloguera comparteixen una gran popularitat a les xarxes socials
Risto Mejide acomiada avui diumenge a Cuatro el seu 'Chester in love' el seu Chester in love (21.30) –encara que ja té confirmada una segona temporada–, amb dos convidats de diferent generació: el president de Cantàbria, Miguel Ángel Revilla, i la bloguera catalana Dulceida. Tots dos tenen un nexe en comú: són grans prescriptors a les xarxes socials.

UN MILIÓ I MIG DE SEGUIDORS
Notícies relacionadesRevilla és un tuiter consumat, encara que amb particularitats: el seu telèfon dista molt de ser un smartphone d’última generació. ¿Com se les arregla per ser tan actiu a les xarxes socials i publicar missatges? «Fàcil. Truco a la meva filla i ella me’ls penja. Els hi dicto. I no comet cap error (…) Ho fa perfecte. Tant és així que no m’han presentat mai una querella ni he hagut de rectificar cap dels 60.000 tuits que dec haver escrit en la meva vida», li comenta a Risto.

A falta d'una última entrega, ‘Chester in love’ l'aconseguit una audiència mitjana d'1.578.000 teleespectadors (7,9% de quota de pantalla) a Espanya.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"