compte enrere per al festival
Manel Navarro roda a Tenerife el videoclip d'Eurovisió
La gravació de la cançó 'Do it for your lover' tindrà un toc surfer i illenc

/
Manel Navarro ja ha començat el compte enrere per a Eurovisió. Després de la seva actuació la setmana passada en la semifinal ucraïnesa que elegirà el seu representant al festival, on va ser alabat per la guanyadora de l'any passat, Jamala, l'artista sabadellenc ha posat rumb a Tenerife per gravar el videoclip de ‘Do it for your lover’, la seva carta de presentació per als espectadors europeus.
Rodat al nord de Tenerife, amb els seus paisatges verds i muntanyosos esquitxats de cases de colors, i en el capvespre de les seves platges, el videoclip de ‘Do it for your lover’ intenta desprendre llum i bona energia. Un ambient surfer i illenc, molt en l'estil del Manel i la cançó, que comença amb un viatge en jeep d'un grup d'amics.

EL SOL D'ESPANYA
El Manel, que s'ha posat a les mans de Mauri D. Galiano en aquest videoclip, té clar el que vol fer arribar al públic europeu, el mateix que amb la cançó de què és coautor, ‘Do it for your lover’: “Vull transmetre felicitat i el sol d'Espanya”.
El director Mauri D. Galiano és el responsable d'aquest treball. Aquest jove madrileny ha dirigit videoclips oficials per a artistes com Dover, Abraham Mateo, Izal, Ana Mena, CNCO, Ed is Dead, Dinero o Kitai, entre molts altres.
El febrer del 2016 va començar a treballar amb la productora Be Sweet Films en espots publicitaris. Actualment, combina la seva feina en aquests camps mentre prepara la transició a la seva verdadera passió, la realització cinematogràfica.
BONA ACOLLIDA A KÍEV
Després de la seva polèmica elecció en la gala 'Objetivo Eurovisión' (amb botifarra inclosa), Navarro està vivint uns intensos primers dies de promoció, que van començar el cap de setmana a Kíev (on se celebrarà al maig el festival) convidat, com Barei l'any passat, per la semifinal del país.

El candidat espanyol va fer ballar el públic al plató i Jamala, la guanyadora d'Eurovisió del 2016.
En la seva gira europea, el Manel ja ha confirmat la seva presència a l'Eurovisió in Concert d'Amsterdam, el 8 d'abril, i treballa per participar en altres cites, com la London Eurovision Party.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»