discussió a les xarxes
Picabaralla d'Évole i Girauta per 'Salvados'
El periodista i el diputat de Ciutadans tenen una enganxada a Twitter després del programa sobre Mercadona
Jordi Évole i Juan Carlos Girauta, portaveu de Ciutadans al Congrés dels Diputats, han mantingut una picabaralla a Twitter després d'un comentari del polític sobre el 'Salvados' dedicat a les llums i les ombres de Mercadona'Salvados'.
“Com els costa entendre el missatge a Inditex i Mercadona, ¿oi? Segueixen sense invertir un euro en publicitat”, va escriure el representant de la formació taronja.
El periodista li va respondre al poc temps recordant altres programes dedicats a les elèctriques: “Per això vam fer dos ‘Salvados’ sobre les elèctriques que sí que inverteixen en publi”, va escriure, afegint una referència irònica sobre el cara a cara viscut a 'Salvados' entre Pablo Iglesias i Albert Rivera: “Per això li apaguem l'aire a A. Rivera”, va fer broma.
Por eso hicimos 2 Salvados sobre las eléctricas (Endesa, Iberdrola...) que sí invierten en publi... Por eso le apagamos el aire a A.Rivera 😂 https://t.co/v8VgLGIid9
— Jordi Évole (@jordievole) 29 de noviembre de 2016
La discussió va continuar amb un “Per venir del món de l'acudit et repeteixes bastant”, per part de Girauta.
“I a sobre l'acudit de l'aire condicionat no és ni meu, que el vas fer tu. A veure si ens coneixem i riem una mica”, li va contestar Évole.
Encima el chiste del aire acondicionado no es ni mío, que lo hiciste tú @GirautaOficial! 😂😂 A ver si nos conocemos y nos echamos unas risas.
— Jordi Évole (@jordievole) 29 de noviembre de 2016
A partir d'aquí, Girauta va virar el tema cap a ETA, escrivint: “Jo et veig més de quedar amb Otegi, però sense problema”.
Notícies relacionades"Ets boníssim. Pensava que trigaries més a saltar… Però no… A la tercera, Evole=ETA. Ja quedarem un altre dia…”, replicava el presentador de La Sexta.
Eres buenísimo @GirautaOficial. Pensaba que tardabas más en saltar... Pero no... A la tercera, "Evole=ETA". Ya quedamos otro día... Agur!
— Jordi Évole (@jordievole) 29 de noviembre de 2016
El representant de Ciutadans va contestar fent referència a la por dels polítics a Évole i afegint després una foto del periodista amb Otegi.
"...que los políticos se te acojonen"
— Jordi Évole (@jordievole) 29 de noviembre de 2016
"...aquí has pinchado en hueso"
Nivelón... Mejor dejarlo aquí que esta noche aún acabo pillando. Gabon https://t.co/efi3tyUfz1
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)