PERSONATGE HISTÒRIC
Els premis Feroz homenatjaran Chicho Ibáñez
El mític realitzador i guionista és el creador de programes com 'Historias para no dormir' i 'Un, dos, tres... responda otra vez'

zentauroepp1578841 exit television programa un dos tres a leer esta vez 161117135138
El mític director, realitzador i guionista Narciso Ibáñez Serrador rebrà el premi Feroz d'Honor 2017, que concedeix l'Associació d'Informadors Cinematogràfics d'Espanya (AICE),Associació d'Informadors Cinematogràfics d'Espanya en una gala que se celebrarà al gener a Madrid, segons ha informat aquesta organització.
Chicho Ibáñez Serrador, nascut a Montevideo fa 81 anys, és el creador de programes de televisió que ja formen part de la història de la petita pantalla, com 'Un, dos, tres... responda otra vez', 'Historias para no dormir', 'Hablemos de sexo', 'El semáforo' o el telefilm 'Historia de la frivolidad'. També va treballar en el cine, amb pel·lícules de terror: '¿Quién puede matar a un niño?' i 'La residencia'.
Personatge "clau" en la història del cine i la televisió espanyola, segons assenyala l'AICE, a més de ser inspiració per a diversos directors el realitzador destaca per "unir" els dos mons i "innovar" en cada un d'ells "per la seva qualitat tècnica i provocadora".
Ibáñez Serrador va començar la seva trajectòria professional com a cambrer, fotògraf i presentador d'un club nocturn al Caire (Egipte), abans d'endinsar-se en el teatre en la dècada dels 50, ja a Espanya, amb la companyia de la seva mare, Pepita Serrador.
El 1963 va començar a col·laborar amb TVE, on "va revolucionar" el món de la televisió amb els seus programes, entre els quals destaca el concurs 'Un, dos, tres... responda otra vez', que va congregar milions d'espectadors davant la pantalla durant més de tres dècades, en diferents etapes, des de la seva estrena, el 1972.
Notícies relacionadesDesprés d'obtenir el Premio Nacional de Televisión el 2010, Ibáñez Serrador Premio Nacional de Televisión el 2010 rebrà aquest guardó honorífic en la gala dels IV premis Feroz, que se celebrarà a Madrid el 23 de gener.
La quarta edició d'aquests premis, organitzats pels periodistes i crítics de l'AICE, incorpora a més al seu palmarès sis noves categories dedicades a les sèries de televisió, així com un premi honorífic al millor llargmetratge documental.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032