Esports i programes a la tele avui, dimecres, 25 de maig del 2016
'APM?', 'El hormiguero' i 'Masterchef'
La programació d'esports i programes avui a la tele té com a espais més destacats: 'Generació selfie' i 'APM?', a TV-3; 'El hormiguero', a A-3, i 'Masterchef', a TVE-1.
EL HORMIGUERO
Pablo Carbonell presenta el seu llibre
21.45 ANTENA 3 TV

Pablo Carbonell visita les formigues per presentar el seu llibre de memòries 'El mundo de la tarántula', autobiografia en què el popular líder de Los Toreros Muertos i reporter del CQC desgrana els seus records de joventut, la seva època de teatre de carrer al costat de Pedro Reyes, les seves aventures musicals a l'Espanya de la 'movida' i a la Colòmbia governada pel narcoterrorisme i les seves incursions en el cine i la televisió.
APM?
Els millors nyaps de Flaset
22.00 TV-3

En l'edició d'aquesta nit, Oriol Cruz parla de la televisió. A més, Peyu mostrarà els millors nyaps de Falset, la capital del Priorat, se celebrarà el doblet del Barça, es ballarà amb l' 'Sputnik' i es podrà veure una escena inèdita de l'últim capítol de 'Cuéntame...'.
MASTERCHEF
Una nova oportunitat per als eliminats
22.15 TVE-1

En el programa d'aquesta nit Aniuska, Salva, Esmeralda, David, Juan i Dania tenen una segona oportunitat en la repesca. A més, els aspirants cuinaran amb les seves parelles per a uns exigents comensals: els seus fills. També Anne Igartiburu, Mariló Montero i Juan Echanove els enviaran un missatge.
GENERACIÓ SELFIE
Els joves compromesos
22.35 TV-3

En un moment de precarització, quan la competitivitat fomenta l'individualisme, hi ha joves que es comprometen amb el seu entorn. Gent que actua, es mobilitza i s'organitza a nivell col·lectiu. És el cas de Tatiana Guerrero, 26 anys, activista de l'aliança contra la Pobresa Energètica; Ivan Fuentes, 19 anys, voluntari en un centre de nens amb pluridiscapacitat, i Núria Aulet, 27 anys, presidenta dels Dracs de la Bisbal d'Empordà.
ESCLAVAS
Especial sobre el tràfic de blanques
22.45 CUATRO
Documental presentat per Roberto Arce que narra la història de vuit dones que han aconseguit escapar-se del captiveri a què els sotmetien les xarxes de tràfic de persones per a la seva explotació sexual. A partir dels seus testimonis, que han servit per recrear els seus casos, l'espai abordarà tot el procés, des de la seva captació fins al seu alliberament i la posterior reinserció social.
60 MINUTS
Els vigilants de la corrupció
23.15 EL 33
La transparència és un dels pilars de la lluita contra la corrupció. Hi ha un grup de persones que contribueixen a la transparència i que no solament són desconegudes sinó que, a més, reben represàlies per haver complert el seu deure de ciutadà.
GIRO D'ITÀLIA
Ciclisme
Notícies relacionades14.30 TELEDEPORTE
Emissió en directe de l'últim tram de la 17a etapa de la ronda italiana, entre les localitats de Molveno i Cassano d'Adda. Són un total de 196 quilòmetres, en principi, molt còmodes: és pràcticament plana amb només un turonet de quarta categoria.

ivan-fuentes-voluntari-centre-nens-discapacitats
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- El conflicte del Pròxim Orient Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- En la presumpta trama de corrupció Benet Salellas, exdiputat de la CUP i advocat de Cuixart en el judici del 'procés', defensarà Santos Cerdán
- El problema dels estupefaents BCN tanca el primer club cannàbic de la seva ofensiva contra la droga
- Guerra a l'Orient Pròxim Trump: "Pot ser que ataqui l'Iran, pot ser que no. Ningú sap el que faré"
- SALUT MENTAL La psiquiatra Marián Rojas revela què s’amaga darrere del perfeccionisme: “És por disfressada de control”
- Crisi en el PSOE La Moncloa assumeix que es destaparan més àudios i es disposa a «conviure» amb això: «Val la pena aguantar»
- II Fòrum del Mediterrani Aitor Moll clausura el Fòrum del Mediterrani: "El missatge és l’extraordinari potencial de l’àrea mediterrània"
- Al Congrés Junts presenta el seu veto a la reducció de la jornada laboral perquè “perjudica la viabilitat” de les pimes