especial pel cinquè aniversari del 15-M
Tensió en l'emissió d''El objetivo' des de la Puerta del Sol
Alguns manifestants van boicotejar amb crits i pancartes el directe del programa de La Sexta
L'emissió especial que va oferir ahir a la nit La Sexta d''El objetivo' d'Ana Pastor des de la Puerta del Sol amb motiu del cinquè aniversari del 15-M15-M va viure moments de tensió per culpa del boicot d'alguns dels manifestants.
Alguns dels assistents van dificultar la labor dels periodistes del programa amb insistents crits que van impedir escoltar els tertulians que participaven en l'especial.
"LA PLAÇA ÉS NOSTRA"
"Televisió, manipulació" o 'La plaça és nostra i no de La Sexta" van ser algunes de les consignes que es van poder veure en diverses pancartes i escoltar al llarg de l'emissió de l'espai d'actualitat.
Pastor, que va aguantar estoica la situació creada en aquest directe, va comentar a càmera: “És un dia difícil perquè alguns no volen que se'ns escolti”.
També va aprofitar Twitter per explicar el motiu pel qual l'equip va decidir no traslladar-se malgrat els problemes.
Podíamos habernos quedado en el plató o subir a una terraza donde no se escuchaba a la gente y las críticas. Elegimos abajo.Gracias a todos!
— Ana Pastor 🇪🇸 (@_anapastor_) 15 de mayo de 2016
Hay que escuchar todas las críticas. Y abajo las oíamos todos. También los espectadores. Pluralidad. https://t.co/kn7FLtGw8f
— Ana Pastor 🇪🇸 (@_anapastor_) 15 de mayo de 2016
DEBAT A LES XARXES
La xarxa va servir perquè molts ciutadans debatessin sobre la conveniència o no de realitzar el programa des de la Puerta del Sol i per expressar el seu suport a l'equip de La Sexta.
Mucho mérito del equipo @ObjetivoLaSexta el haber hecho el programa desde Sol. Es muy cómodo opinar desde los platós de TV. @_anapastor_
— Moi Sánchez (@Moisanchez1) 15 de mayo de 2016
Estamos explicando qué es el 15M por eso quitamos el sonido ambiente del 15M #Objetivo15M
— Anita Botwin 🔻 (@AnitaBotwin) 15 de mayo de 2016
Guste más o menos lo que la gente de la plaza menos ha soportado es la usurpación. Y así entienden un set en un espacio público.
— AntonioMaestre (@AntonioMaestre) 15 de mayo de 2016
Cuando los medios daban poca cobertura al 15-M protestaban, con razón. Ahora van a la plaza a cubrirlo y también protestan. Qué hacemos?
— Carlos E. Cué (@carlosecue) 15 de mayo de 2016
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Tractaments innovadors per a trastorns Els experts pronostiquen que l'impuls dels EUA a l'ús de psicodèlics n'accelerarà la legalització a Europa
- Guia tecnològica Qui és qui en la carrera pel domini de la intel·ligència artificial
- Guia pràctica Les millors aplicacions d’IA per al teu dia a dia
- FÓRMULA 1 Alonso sortirà últim en el seu possible adeu a Montmeló
