Debut a Movistar+
Buenafuente, l'àlter ego de Puigdemont
El 'showman' va fer broma amb "la força" que li donen els cabells al nou president
Amb el relleu a la Generalitat, l'Artur Mas 'polac' s'acomiadarà aquest dijous de l'audiènciaArtur Mas, però a falta de veure com serà el Carles Puigdemont del programa humorístic de TV-3, Andreu Buenafuente ja es va transformar ahir a la nit en el president acabat d'investir en el debut del seu nou programa a Movistar+, 'Late motiv'.
El 'showman' català va obrir el 'late show' amb el seu tradicional monòleg, però en aquesta ocasió caracteritzat amb una perruca a l'estil Puigdemont.
"No és que el nou president s'assembli a mi, és que jo sóc el nou president", va dir fent broma Buenafuente, que va ressaltar les similituds entre tots dos de què s'ha parlat a les xarxes socials.
ELS CABELLS DE SAMSÓ
El presentador no va oblidar les referències als cabells. "Sóc com Samsó. Aquests cabells Beatle em donen una força... Ja m'he carregat Mas i a la CUP", va afirmar.
I va amenaçar amb noves transformacions: "Si això d'Espanya s'encalla, em transformaré en Pedro Sánchez. Necessitaré més temps, però me'n sortiré".
Pedro Almodóvar i Mariló Montero van ser ahir a la nit els primers convidats del nou programa, pel qual també van passar Chenoa, Michael Robinson i Fernando Esteso, entre altres.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Recomanacions per tenir unes vacances tranquil·les aquest estiu
- Escalada Bany de masses per a Alberto Ginés anant cap a la final mundial
- Clàudia Pina hi posa l’art
- Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas després d’informar-ne Montoro
- L’exministre va rebre informació confidencial sobre la jutge del cas dels eros a Andalusia