CAMPANYA ORIGINAL
La Sexta presenta una promoció 'de por'
La cadena d'Atresmedia llança una sèrie d'originals vídeos, amb les seves estrelles, que juga amb la pel·lícula 'El sexto sentido'
Disset anys després de la seva impactant estrena, la desassossegant pel·lícula de M. Night Shyamalan 'El sexto sentido' ha trobat una nova vida a La Sexta: la cadena d'Atresmedia utilitza una de les més tenses escenes de la producció, protagonitzada pel nen Haley Joel Osment, per fer una sèrie de vídeos amb les seves principals estrelles, i donant-li un gir que fuig del terror i es decanta per l'humor.
Aquests vídeos formen part de la campanya de promoció de la nova imatge de La Sexta per al 2016, que acaba de llançar Atresmedia i que aniran apareixent al llarg dels pròxims dies en les diferents cadenes del grup audiovisual de Planeta.
Temes:
- Testimoni D’un casament secret amb una catalana a un matrimoni concertat al Pakistan: «He assumit que no em tornaré a enamorar»
- Reinvenció d’una icona La multimilionària reforma de l’hotel Arts
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Òbit Mor Verónica Echegui als 42 anys
- El Japó esgota les seves existències de te matcha i aquest serà el seu “fals” substitut
- Previsió meteorològica Setmana d’inestabilitat a Catalunya: el temps canvia i arriben núvols i tempestes
- Perfil Verónica Echegui, l’actriu que va saber desmarcar-se de la Juani per construir-se una carrera
- Des de Jordània Collboni, després del veto d’Israel: «És anecdòtic, el més greu és que no entrin camions a Gaza»
- Entrada en servei El nou carril bus de la B-23 arriba des d’avui fins a la Diagonal de Barcelona