CAMPANYA ORIGINAL

La Sexta presenta una promoció 'de por'

La cadena d'Atresmedia llança una sèrie d'originals vídeos, amb les seves estrelles, que juga amb la pel·lícula 'El sexto sentido'

Jordi Évole, en la  promoció de La Sexta. / {periodico}

Jordi Évole, en la  promoció de La Sexta.
Ana Pastor, en la campanya de La Sexta.
Wyoming, en la campanya de La Sexta.

/

1
Es llegeix en minuts

Disset anys després de la seva impactant estrena, la desassossegant pel·lícula de M. Night Shyamalan 'El sexto sentido' ha trobat una nova vida a La Sexta: la cadena d'Atresmedia utilitza una de les més tenses escenes de la producció, protagonitzada pel nen Haley Joel Osment, per fer una sèrie de vídeos amb les seves principals estrelles, i donant-li un gir que fuig del terror i es decanta per l'humor.

Aquests vídeos formen part de la campanya de promoció de la nova imatge de La Sexta per al 2016, que acaba de llançar Atresmedia i que aniran apareixent al llarg dels pròxims dies en les diferents cadenes del grup audiovisual de Planeta.  

Temes:

La Sexta