EL RAÏM, A LA TELE

Models per causar sensació durant les campanades

Cristina Pedroche va tornar a triomfar amb les seves transparències, aquesta vegada a A-3, i l'equip de 'Cámbiame' va acomiadar l'any a Tele 5 vestits només amb roba interior vermella

ialvarez32283663 160101185301

ialvarez32283663 160101185301

4
Es llegeix en minuts
Inés Álvarez
Inés Álvarez

Periodista

Especialista en programes de televisió i sèries

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Com si es tractés de l'alfombra vermella dels Oscars, un any més la retransmissió de les campanades per les diferents cadenes de televisió s'ha convertit en una desfilada de models en què el premi al més atrevit se l'ha tornat a endur la descarada Cristina Pedroche, aquesta vegada a Antena 3. No obstant, les encarregades de coordinar la ineludible ingesta de raïm al so de les campanes per a TVE-1 i La Sexta, la veterana Ane Igartiburu i la debutant Sandra Ropero, no es van quedar enrere per l'elegància dels vestits que duien.

La col·laboradora de 'Zapeando' va aparèixer en un primer moment embotida en una capa gairebé cardenalícia que li impedia bellugar-se, de manera que va necessitar la col·laboració del seu company, Carlos Sobera, per desposseir-se'n. El presentador l'hi va treure com si obrís un regal (el que li donarien a l'audiència), i aleshores es va poder veure que s'havia superat amb un transparent i ajustat vestit cru, molt a l'estil de Jennifer Lopez, que permetia veure tot el que 20.300 petits vidres col·locats en zones molt estratègiques no es molestaven a tapar. El model, una creació de Pronovias, havia suposat 350 hores de realització, com va explicar la presentadora durant la retransmissió. Una laboriosa feina que es va veure compensada per l'expectació que va provocar, que es va veure reflectida a les xarxes socials,

La broma del xef

El seu marit, el xef David Muñoz, propietari del restaurant amb tres estrelles DiverXO, que ben aviat protagonitzarà el ‘docureality’ ‘Xef’ a Cuatro, va fer broma amb l'èxit de la seva flamant dona amb una foto en el compte d'Instagram en què apareixia ell amb el vestit de vol de ratpenat amb què va triomfar Pedroche l'any passat, si bé amb un resultat força diferent. L'acompanyava un comentari en què confiava que la seva dona tornaria a brillar aquella nit.

Igartiburu, per la seva banda, radiant amb el seu primer embaràs als 46, va lluir un elegant vestit vermell de Lorenzo Caprile amb escot de randes. Aquí la nota la va donar, una vegada més, l'impagable Ramón García, que es va tornar a col·locar la tradicional capa per acomiadar l'any. A TVE-1, per descomptat. 

La Sexta, un elegant i sobri Chicote, que per un dia deixava les extravagants jaquetes curtes que tant li agrada portar, repetia amb la il·lusió d'un nen (ja va fer aquesta tasca el 2012, amb Sandra Sabatés) i recolzava amb un punt d'experiència Sandra Ropero, que s'estrenava en aquesta mena de retransmissions. I que, a més, ho feia amb el pes de substituir Pedroche, que l'any passat es va endur gairebé el 10% de quota de pantalla en aquesta cadena i fins i tot va superar la seva germana Antena 3.

Llenceria vermella

Ropero va lluir un disseny de pedreria del dissenyador andalús Iván Campaña en un verd corporatiu (el de La Sexta), amb un pronunciat escot a l'esquena i un tall a la faldilla que mostrava el costat més sexi de la companya d'Iñaki López a 'La Sexta noche'.

Qui també va donar la nota, com no podia ser d'una altra manera, va ser el gamberro equip del programa 'Cámbiame', de Tele 5, que des de feia dies escalfaven l'ambient amb el 'look' escollit per a aquella nit i no van decebre: la presentadora, Marta Torné, i els estilistes Cristina Rodríguez, Pelayo Díaz i Natalia Ferviú es van acomiadar vestits només amb roba interior molt sexi i, per descomptat vermella, si bé després es van posar roba diguem-ne que més tradicional.

La conya de Canal Sur

TV-3, per la seva part, el polifacètic Àngel Llàcer i la cantant Chenoa, molt elegants amb corbata de llaç ell i un vestit de coll de puntes ella, van acomiadar el 2015 i van rebre el 2016 amb l'espectacle de música, foc, aigua i llum de l'avinguda de Maria Cristina de Montjuïc, obra de Comediants, de fons. Però el canal autonòmic que més expectació va generar va ser, sens dubte, Canal Sur, després del fiasco que van viure l'any passat al colar-se un anunci just quan començaven a sonar les campanes i reprendre la connexió a partir de la novena. 

Notícies relacionades

Els presentadors van ser Manolo Canal, director de Canal Sur, i Modesto Barragán, director d''Andalucía directo', els mateixos que van protagonitzar un vídeo de disculpes com a carboners que repartien carbó al canal després de la relliscada de l'any passat. En la retransmissió d'aquest any, que va tornar a Almeria per reparar el mal fet i que va comptar amb molts més mitjans, els directius tornaven a fer ús de la conyeta ironitzant amb els tres grans de raïm que la cadena s'havia 'menjat’ l'any passat. Els va precedir un vídeo de ‘la familia de la pajarita roja’ (un nen en duia aquella nit), uns andalusos fins al moment anònims el vídeo dels quals sobre com van patir la ‘campanada’ de l'any passat va ser viral a internet.

Complerta la missió, ja el 2016, les diferents cadenes es van dedicar a oferir els tradicionals programes d'entreteniment, 'karaoke' i musicals per amenitzar la vetllada als que van decidir quedar-se a casa a celebrar la revetlla. El premi a l'originalitat possiblement se la va endur Aragón TV, que després del raïm, va oferir un concurs de jotes.