PROGRAMACIÓ INFANTIL

Tres óssos molt animats

Boing estrena la sèrie 'Somos osos', creada pel guionista de 'Del revés'

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

Panda, Pardo i Polar són tres germans óssos que viuen a la badia de San Francisco i s'esforcen per encaixar entre els humans del segle XXI, així que s'han convertit en uns autèntics fans de les noves tecnologies. Aquest particular trio és el protagonista de Somos osos (We bare bears), la sèrie d'animació que estrena avui el canal infantil de Mediaset, Boing (10.30 hores).

Notícies relacionades

Es tracta d'una producció de la factoria Cartoon Network creada per Daniel Chong, un artista californià que ha participat en el guió de pel·lícules com Del revés (Inside out), Cars 2 i Bolt, així com en el curtmetratge de Pixar Toy story of terror!, amb el qual, a més, va obtenir un premi Annie, uns guardons que destaquen les millors produccions d'animació.

Somos osos, els protagonistes s'han convertit en uns mestres de les selfies, són fans del menjar ràpid i persegueixen la fama per internet. Encara que són germans, cada un d'aquests plantígrads pertany a una espècie diferent. El gran, Pardo, és el que exerceix de protector i el que es mostra més sociable. Panda, el mitjà, és un addicte al mòbil, a l'anime i al manga, s'ha fet vegà i s'ha inscrit en una web per trobar nòvia. Mentre que el petit, Polar, és totalment impredictible i es desenvolupa igual de bé a la cuina que a les arts marcials.

Temes:

Sèries