cuiner enfadat
Oriol s'acomiada de 'Top chef' discutint amb Chicote
"Seguiré donant per sac tot el que pugui i més", afirma el concursant
Oriol Lomas, el concursant expulsat aquesta setmana de ’Top chef’. /
Oriol Lomas, el concursant que més enemistats s'ha guanyat en la tercera edició de 'Top chef', va abandonar ahir a la nit el concurs culinari d'Antena 3. I ho va fer amb una discussió amb Alberto Chicote.
En la prova d'eliminació, el xef català va ser superat pel seu company Alejandro, amb qui no havia congeniat en la prova per equips.
La impotència que sentia en aquell moment per no poder continuar al 'talent show' el va portar a tenir una petita discussió amb Chicote en què es qüestionava el seu aprenentatge al llarg del programa.
Més vídeos en Antena3
En aquest programa "he après coses, encara que a tu no t'ho sembli", i va dir a Chicote.
"S'HA D'ESCOLTAR"
"No posis paraules en la meva boca que no he pronunciat", li va recriminar el jurat, mentre Susi Díaz li insistia que "s'ha d'escoltar".
“Jo sóc un pocavergonya, m'he decebut per no escoltar”, confessava després el cuiner, que al final es va disculpar amb els seus companys.
Davant d'ells va reconèixer els seus errors i males paraules que programa a programa els havia dedicat per la seva impulsivitat.
Finalment, va demanar perdó a Mari Paz, Sergio i Alejandro, als quals els ha desitjat sort per a pròxims programes.
Notícies relacionadesMarcel va ser l'únic que va rebre unes paraules especials de l'expulsat, ja que el va obligar a fer un “bon” plat i ser el guanyador d'aquesta tercera temporada.
“Seguiré donant per sac tot el que pugui, i més”, va acabar afirmant.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
