cuiner enfadat
Oriol s'acomiada de 'Top chef' discutint amb Chicote
"Seguiré donant per sac tot el que pugui i més", afirma el concursant

Oriol Lomas, el concursant expulsat aquesta setmana de ’Top chef’. /
Oriol Lomas, el concursant que més enemistats s'ha guanyat en la tercera edició de 'Top chef', va abandonar ahir a la nit el concurs culinari d'Antena 3. I ho va fer amb una discussió amb Alberto Chicote.
En la prova d'eliminació, el xef català va ser superat pel seu company Alejandro, amb qui no havia congeniat en la prova per equips.
La impotència que sentia en aquell moment per no poder continuar al 'talent show' el va portar a tenir una petita discussió amb Chicote en què es qüestionava el seu aprenentatge al llarg del programa.
Més vídeos en Antena3
En aquest programa "he après coses, encara que a tu no t'ho sembli", i va dir a Chicote.
"S'HA D'ESCOLTAR"
"No posis paraules en la meva boca que no he pronunciat", li va recriminar el jurat, mentre Susi Díaz li insistia que "s'ha d'escoltar".
“Jo sóc un pocavergonya, m'he decebut per no escoltar”, confessava després el cuiner, que al final es va disculpar amb els seus companys.
Davant d'ells va reconèixer els seus errors i males paraules que programa a programa els havia dedicat per la seva impulsivitat.
Finalment, va demanar perdó a Mari Paz, Sergio i Alejandro, als quals els ha desitjat sort per a pròxims programes.
Notícies relacionadesMarcel va ser l'únic que va rebre unes paraules especials de l'expulsat, ja que el va obligar a fer un “bon” plat i ser el guanyador d'aquesta tercera temporada.
“Seguiré donant per sac tot el que pugui, i més”, va acabar afirmant.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»