POLÈMICA
UGT acusa Mariló Montero de denigrar la plantilla de TVE
El sindicat afirma que la presentadora ha prescindit de tots els treballadors de la casa a 'La mañana' per la seva "poca capacitat professional"
La controvertida comunicadora ha firmat aquest dijous la seva renovació, i la direcció de la corporació assegura en una nota que tornarà el 7 de setembre "amb l'equip habitual"
Mariló Montero. /
Encara no ha tornat de les seves llargues vacances i Mariló Montero ja té una nova polèmica al voltant seu; ara, amb els treballadors de TVE. Segons ha publicat a la seva web el sindicat UGT, el president de la RTVE, José Antonio Sánchez, ha accedit a la pretensió de Mariló de prescindir de tots els treballadors fixos de plantilla de TVE del magazín de la primera cadena estatal 'La mañana'. La raó d'aquesta decisió, afirma el sindicat, és que Mariló entén que "les seves males dades d'audiència es deuen a la poca capacitat professional dels treballadors de TVE, per la qual cosa aquests seran substituïts pels de la productora Zeppelin" (la responsable de 'Gran hermano').
Al seu comunicat, UGT també afirma que la direcció de la corporació ha concedit dues controvertides exigències de Mariló per seguir al capdavant del programa: ser la directora de l'espai (actualment és la subdirectora) i un contracte blindat d'un any. "Mentre que a la resta de presentadors se'ls renova cada tres mesos", apunta el sindicat, que qualifica Montero de "la més incompetent presentadora de la televisió", i assenyala que "potser pretén que mirem cap a una altra banda al recordar que aquest estiu va pujar dos punts de 'share' d'audiència el seu programa", amb Teresa Viejo de presentadora.
Un portaveu de RTVE ha desmentit a EL PERIÓDICO que la direcció de la televisió estatal hagi acceptat retirar els treballadors de plantilla de 'La mañana' i que el magazín el produiran professionals externs de l'empresa Zeppelin. Però en la breu nota que ha fet pública aquesta tarda en què confirma la renovació de Mariló Montero no fa cap referència a les dures acusacions d'UGT. Es limita a assenyalar que Mariló tornarà a ser la presentadora i directora adjunta del magazín matinal, a partir del dilluns 7 de setembre, "amb l'equip habitual del programa".
- L’empresa Corominas deixa un deute de 200.000 euros
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Sánchez agita el debat de les pensions amb ajudes a les dones
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Relacions infantils ¿És normal que els nens es barallin? Carlos González, pediatre, resol la pregunta: «El nostre fill no és un monstre»
- PLA ESPANYA AUTO 2030 Sánchez vol llançar Espanya a fabricar cotxes elèctrics barats i activa un altre pla d’ajuts directes de 400 milions
- Omissió de socors Detinguts per homicidi imprudent l’anestesista i la propietària de la clínica dental d’Alzira on va ser atesa la menor morta
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Atrapats entre gegants
