Onada de calor fins dijous, a L'Informatiu
La campanya de les eleccions municipals i el rècord de Picasso, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'onada de calor que afecta tota la Península i que està deixant temperatures màximes de 38 graus en algunes zones de l'interior de Catalunya.
Els alcaldables de Barcelona segueixen amb les seves atapeïdes agendes en actes de campanya electoral per a les municipals del 24 de maig.
Notícies relacionadesEls sindicats majoritaris i la patronal d'empresaris pacten un augment salarial de l'1% per a aquest any malgrat que la previsió de creixement econòmic del Govern és del 2,9%.
'Les dones d'Alger (Versió O)', de Pablo Picasso, es va convertir ahir en el quadro més car mai subhastat a l'adjudicar-se per més de 160 milions d'euros.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura