CINE
Un drama fantàstic d'Albert Sánchez Piñol

Maria Molins i Àlex Brendemühl, en una escena de la pel·lícula ’El bosque’.
Un curiós drama amb elements fantàstics, ambientat en la guerra civil, és l'oferta destacada de la nit, juntament amb la posterior 'Tots els homes del president', tot un clàssic.
Drama
El bosque
22.00 LA 2
Direcció: Óscar Aibar Actors: Tom Sizemore, Àlex Brendemühl, Maria Molins, Benjamin Nathan-Serio, Pere Ponce País: Espanya (2012) 98 minuts
Drama amb elements fantàstics basat en un relat d'Albert Sánchez Piñol ('La pell freda', 'Victus'), que el mateix escriptor va convertir en guió, que va dirigir Óscar Aibar ('El gran Vázquez'). La trama s'inicia el 1936, en un poble del Matarranya. Allà, el matrimoni Dora i Ramon oculta un secret familiar: unes misterioses llums, que es fan visibles dues nits a l'any en un bosc pròxim. Quan un anarquista, Lo Coixo, enamorat de la dona, intenta matar el marit, aquest s'endinsa en la malesa i desapareix.
Bèl·lica
Espías en la sombra
20.05 PARAMOUNT C
Direcció: Jean-Paul Salomé Actors: Sophie Marceau, Julie Depardieu, Marie Gillain, Déborah François, Maya Sansa País: França (2008) 118 minuts
Cinc dones de la resistència francesa intenten eliminar el cap del contraespionatge alemany per evitar que descobreixi els plans secrets del desembarcament de Normandia.
Acció
Ong Bak 3
22.30 LA SEXTA
Direcció: Tony Jaa, Panna Rittikrai Actors: Tony Jaa, Primorata Dejudom, Dan Chupong, Nirut Sirichanya País: Tailàndia (2010) 99 minuts
Última part d'una trilogia d'arts marcials, amb un actor molt popular a Tailàndia. És una preqüela de la primera, 'Ong Bak: el guerrero Muay Thai', i explica com el jove Tien va estar a punt de morir.
Intriga
Tots els homes del president
23.40 TV-3
Direcció: Alan J. Pakula Actors: Robert Redford, Dustin Hoffman, Jason Robards, Martin Balsam, Hal Holbrook País: EUA (1976) 136 minuts
Mostra exemplar del cine conspiratori i de periodistes, aplicat a un cas real: el famós Watergate, que va acabar amb la carrera del president dels EUA Richard Nixon.
Comèdia
Mi vida en ruinas
0.00 ANTENA 3
Notícies relacionadesDirecció: Donald Petrie Actors: Nia Vardalos, Richard Dreyfuss, Rachel Dratch, Caroline Goodall, Alistair McGowan País: EUA (2009) 98 minuts
Comèdia feta a mida per a Nia Vardalos ('Mi gran boda griega'), que no firma aquest guió. Una guia lidia amb uns turistes més interessats a comprar records que a visitar els monuments que els ensenya.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia