L'Informatiu de Sant Jordi
Ambient festiu i autors de primera línia en una diada optimista
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO s'ha desplaçat al centre de Barcelona per Sant Jordi, on moltíssima gent omplia els carrers des de primera hora del matí. El sector del llibre i les floristeries es mostren optimistes per la jornada, marcada pel bon temps.
Escriptors de primera línia firmen llibres tot el dia en diferents punts de la ciutat i l'alta presència d'autors de renom mundial converteixen la cita en el Sant Jordi més internacional de la història.
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Stella Maris, 100 anys d’atenció als mariners
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran