Setge a Rodrigo Rato, a 'L'informatiu'
L'afició per l'esport, el Grec i el premi Català de l'Any, altres temes
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca la investigació per possible blanqueig de capitals a Rodrigo Rato, que es va acollir a l'amnistia fiscal impulsada pel PP el 2012.
L'Ajuntament de Barcelona xifra en 785.000 els barcelonins que practiquen esport, un sector en auge que genera 2.075 milions d'euros a la ciutat.
Notícies relacionadesL'estrena mundial de la producció internacional de dansa 'Vorònia' obrirà aquest any el Grec, en què també actuaran Serrat i Diego el Cigala.
Recta final del premi Català de l'Any, que celebra la gala aquest dijous amb els tres finalistes: Lucía Caram, Jordi Évole i Eduard Gratacós.
- Caos ferroviari a Catalunya Adif reobre parcialment el túnel de Rubí i reprèn la circulació de mercaderies
- Hypatia III Estel Blay, de Manresa, liderarà una missió 'marciana' a l’illa deshabitada més gran del món: «Les condicions són molt dures i més complexes»
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Claus de l’horitzó judicial ¿Com queda la situació de Puigdemont després de la sentència del TJUE sobre la immunitat? ¿Quins procediments continuen pendents?
