Conversos i radicalitzats, a L'Informatiu
El discurs d'Alberto Fernández Díaz i el tancament parcial de la L-2, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el perfil dels 11 detinguts a Catalunya en l'operació contra el gihadisme, la meitat dels quals eren persones converses a l'islam i posteriorment radicalitzades.
El candidat del PP a l'alcaldia de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha demanat "menys bonisme" amb la immigració en el col·loqui Primera Plan@.
Notícies relacionadesLa L2 del metro tancarà parcialment a l'agost per solucionar les molestes vibracions que el pas dels combois produeixen als edificis.
Aquest divendres s'estrena als cines 'Felices 140'Felices 140, comèdia de Gracia Querejeta protagonitzada per Maribel Verdú.
- Caos ferroviari a Catalunya Adif reobre parcialment el túnel de Rubí i reprèn la circulació de mercaderies
- Hypatia III Estel Blay, de Manresa, liderarà una missió 'marciana' a l’illa deshabitada més gran del món: «Les condicions són molt dures i més complexes»
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Claus de l’horitzó judicial ¿Com queda la situació de Puigdemont després de la sentència del TJUE sobre la immunitat? ¿Quins procediments continuen pendents?
