L'endemà de l'atemptat, a 'L'informatiu'
L'eclipsi de Sol i la reivindicació de l'esport català, altres temes
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca la commoció a Tunísia l'endemà de l'atemptat gihadista en què van morir 19 persones. El barri del Camp de l'Arpa on residia el matrimoni català mort està commocionat.
Aquest divendres tindrà lloc un eclipsi solar que arribarà al seu màxim a Barcelona a les 10.16. Unes hores després començarà la primavera, que es preveu més calorosa i menys plujosa del que és habitual.
Notícies relacionadesL'esport català treu targeta vermella a l'administració en un acte públic en què ha reivindicat canvis legislatius que no ofeguin els petits clubs i entitats. Ho explica el periodista Joan Carles Armengol.
Aquest dijous s'estrena al cine 'El día más violento''El día más violento', pel·lícula per la qual Jessica Chastain ha sigut nominada als Globus d'Or.
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Les roses de pitiminí: una opció per regalar per Sant Jordi
- Club Entendre-hi + Animals i plantes La rosa de Sant Jordi: el significat del vermell i altres colors
- Novetats del curs 2026-2027 Catalunya elimina els "àmbits" a 4t d'ESO i deixa en mans dels instituts com introduir les Matemàtiques A i B
- Aquest dimecres Activat un avís vermell al Ripollès per una violenta tempesta acompanyada de calamarsa i fortes ratxes de vent
- Llibertat religiosa a les ciutats El TSJC defensa el dret d'un veí de Mollet a ser enterrat pel ritu islàmic després de la negativa de l'Ajuntament
