Gir judicial pel setge al Parlament, a L'Informatiu
El tancament de Banco Madrid i l'acústic de Tripulante, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la revocació de la sentència del setge al Parlament per part del Tribunal Suprem, que ha condemnat vuit persones prèviament absoltes per l'Audiència Nacional.
El jutjat frena el concurs de creditors de Banco Madrid, que ha atrapat els estalvis de milers de clients i fons d'inversors.
El candidat d'ERC a l'alcaldia de Barcelona, Alfred Bosch, ha buscat en el col·loqui Primera Plan@ obrir una tercera via respecte de la posició que ha d'adoptar l'ajuntament sobre el turisme.
La companyia Brussels Airlines i el Museu Moulinsart han presentat un avió inspirat en les aventures de Tintín i l'han convertit en el submarí amb forma de tauró negre que utilitza l'intrèpid reporter.
'Tripulante' és el projecte en solitari de Vicen Martínez, que presenta divendres a El Medi i que ha interpretat en acústic a Música DirectaMúsica Directa.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- La Generalitat alleugereix les restriccions d’accés a la zona de la pesta porcina
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
