COMIAT A FACEBOOK
Emotiva carta de Frank Cuesta al que va ser el seu càmera Santi Trancho
L'aventurer lleonès explica els motius pels quals no ha assistit a l'enterrament del jove, mort dissabte en accident de moto i "l'única persona a qui jo he anomenat amic"
Frank Cuesta ha penjat a la seva pàgina de FacebookFacebook una emotiva carta de comiat al que va ser el seu càmera de televisió al programa 'Frank de la jungla', de Cuatro, i 'Wild Frank', de Discovery Max, Santi Trancho. Trancho va morir dissabte, als 32 anys, en un accident de moto.
L'aventurer lleonès explica en la missiva els motius pels quals no va assistir a l'enterrament de "l'única persona a qui jo he anomenat amic", i té paraules de confort per a la mare i la nòvia del càmera, l'actriu Ana Fernández.
- La futura gran plaça davant l’edifici Estel contraria els veïns
- Accés a la universitat ¿On es poden veure les notes de selectivitat 2025 a Catalunya a partir d’aquest dimecres? Consulta aquest cercador
- Motor El 2026 no podràs conduir el teu cotxe si no tens això: nous requisits de la DGT
- Revetlla a Catalunya Un bebè d'un mes i un home, ferits greus en una nit de Sant Joan amb un miler d'avisos als bombers
- Oci Un home mort i diversos ferits greus durant la revetlla
- Accés a la universitat ¿On es poden veure les notes de selectivitat 2025 a Catalunya a partir d’aquest dimecres? Consulta aquest cercador
- Previsió de la CNMV El Govern argumenta que la llei li permet demanar "exigències addicionals"
- El BBVA guanya un 2,54% a la borsa i el Sabadell s’anota mig punt
- Sector financer Entre l’alegria reprimida i el càlcul del pas següent
- CONTEXT Decidiran els accionistes