L'exposició 'Connected beings', a 'L'informatiu'
Balanç del Mobile World Congress, les estrenes de cine i l'acústic de Cece Giannotti, altres temes
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO es trasllada a l'exposició 'Connected beings', mostra vinculada al Mobile World Congress que estarà al Mobile World Centre fins a l'estiu. El director de la mostra, Pep Salazar, ens en parla.
El congrés de mòbils ha superat les expectatives més optimistes de participació i xifres de negoci. Més de 90.000 persones han passat per la fira aquesta setmana, que també ha servit com a aparador per a les protestes.
Notícies relacionadesAquest divendres s'estrena al cine 'Maps to the stars', nova pel·lícula de David Cronenberg i protagonitzada per Julianne Moore, que acaba de rebre un Oscar per 'Siempre Alice'.
Cece Giannotti actua aquesta nit al Centre Artesà Tradicionàrius i ha ofert un acústic a EL PERIÓDICO per presentar el seu nou projecte.
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Un Barça instal·lat en el caos
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Futur pol innovador a Sant Feliu
- Accident de trànsit Un autocar bolca a la C-32 a Santa Susanna i deixa 53 persones afectades, tres d’elles greus
- Successos Una passatgera del bus bolcat a Santa Susanna: «El conductor estava marejat abans de l’accident»
- GP DE CATALUNYA Els Márquez, feliços: Àlex guanya i Marc (gairebé) es corona
- Centres penitenciaris Una agressió sexual a Lledoners i un atac múltiple a funcionaris de Brians 2 en només dues setmanes
- Després de l’estiu Els veïns de Bellvitge es retroben en les seves festes: «Venim pels nens, però ens provoca nostàlgia»
- Accident de trànsit Un autocar bolca a la C-32 a Santa Susanna i deixa 53 persones afectades, tres d’elles greus