El retorn de les pregàries a l'escola, a L'Informatiu
La vaga d'estudiants, la fira del mòbil i l'estrena de 'Kingsman' són altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la polèmica desencadenada per l'assignatura de religió de la LOMCE, que ha sigut redactada per la Conferència Episcopal i que fa tornar les pregàries a l'escola.
Milers d'estudiants s'han manifestat a Barcelona contra la reforma universitària que preveu reduir els graus a tres anys i augmentar el màster a dos.
Notícies relacionadesEl Mobile World Capital Barcelona se celebrarà del 2 al 5 de març i es vol acostar als ciutadans. El seu vicepresident, Agustí Cordón, ha participat en el col·loqui Primera Plan@, que organitza aquest diari.
Aquest divendres s'estrena 'Kingsman: servicio secreto' i EL PERIÓDICO ha entrevistat el seu protagonista, Colin Firth.
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Per què dormim tan malament, quines conseqüències té l’insomni i com podem millorar el son
- Patronal Foment acusa Illa de perpetrar "una socialització de la propietat privada mai vista" amb el seu topall al lloguer de temporada
- Usurpació de l'habitatge Una dona acull una amiga a casa i acaba ocupant-li el pis amb dos homes a Barcelona
- FUTBOL El Brasil anuncia el fitxatge d’Ancelotti abans que el Reial Madrid l’acomiadi
- CITA DE LAPORTA AMB EL TÈCNIC Flick segellarà la seva renovació pel Barça fins al 2027 quan es conquisti la Lliga