L'evolució de l'atur, a L'Informatiu
El bus ortogonal, els premis Ciutat de Barcelona i l'alerta per la neu, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca les dades d'atur registrades al gener, que, encara que han estat les millors d'un mes de gener des del 2007, no eviten la destrucció d'ocupació. La Seguretat Social va perdre 200.000 afiliats el mes passat.
La xarxa ortogonal de bus de Barcelona tindrà tres noves línies a partir de la tardor, que se sumen a les 13 ja existents. La implantació va començar fa dos anys i mig i s'està fent de manera escalonada.
Notícies relacionadesEl documental 'Ciutat morta', sobre el 4-F i el posterior procés judicial i policial, ha rebut el premi a millor audiovisual als premis Ciutat de Barcelona.
L'Ajuntament de Barcelona ha activat la fase d'alerta del pla municipal d'emergència per a neu i gel davant la previsió de neu per a la matinada de dimarts a dimecres.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
