L'evolució de l'atur, a L'Informatiu
El bus ortogonal, els premis Ciutat de Barcelona i l'alerta per la neu, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca les dades d'atur registrades al gener, que, encara que han estat les millors d'un mes de gener des del 2007, no eviten la destrucció d'ocupació. La Seguretat Social va perdre 200.000 afiliats el mes passat.
La xarxa ortogonal de bus de Barcelona tindrà tres noves línies a partir de la tardor, que se sumen a les 13 ja existents. La implantació va començar fa dos anys i mig i s'està fent de manera escalonada.
Notícies relacionadesEl documental 'Ciutat morta', sobre el 4-F i el posterior procés judicial i policial, ha rebut el premi a millor audiovisual als premis Ciutat de Barcelona.
L'Ajuntament de Barcelona ha activat la fase d'alerta del pla municipal d'emergència per a neu i gel davant la previsió de neu per a la matinada de dimarts a dimecres.
- TELEVISIÓ I MAS La Vuelta ha mort
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- Telecomunicacions Multa de 5.000 euros per spam telefònic: Espanya estrena sancions dures contra les trucades no desitjades
- Sanitat Pública Catalunya disposarà d’urgències psiquiàtriques als grans hospitals