La cita judicial dels Pujol, a L'Informatiu
Els judicis per Can Vies, aniversari de l'alliberament d'Auschwitz i un acústic singular, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la compareixença de Jordi Pujol, Marta Ferrusola i tres dels seus fills a la Ciutat de la Justícia. El matrimoni Pujol-Ferrusola ha viscut tensió a l'entrada i a la sortida dels jutjats.
Aquest dimarts han començat els judicis pels disturbis posteriors al desallotjament de Can Vies. Als acusats se'ls imputen delictes de desordres públics i resistència i atemptat contra l'autoritat, amb peticions de penes de fins a sis anys.
Notícies relacionadesRepresentants de més 40 països i uns 300 supervivents commemoren aquest dimarts el 70 aniversari de l'alliberament70 aniversari del camp alemany nazi de concentració i extermini d'Auschwitz.
El duo Irit Dekel i Eldad Zitrin presenten el seu segon disc, 'Last of songs', i han ofert un acústic a EL PERIÓDICO.
- TELEVISIÓ I MAS La Vuelta ha mort
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- Telecomunicacions Multa de 5.000 euros per spam telefònic: Espanya estrena sancions dures contra les trucades no desitjades
- Sanitat Pública Catalunya disposarà d’urgències psiquiàtriques als grans hospitals
- Fòrum Suma Barça El Barça-València de diumenge es jugarà en el diminut Johan Cruyff
- Seguretat penitenciària Brians combat l’entrada de droga amb un sistema antidrons
- La tribuna La nova Guerra Freda ha començat
- Mobilitat Cinc grans obres tallaran aquesta tardor la circulació de Rodalies
- SUPERVISIÓ El Govern, Adif i Renfe creen una oficina tècnica