'Los viernes al show' competeix amb Messi i el 'petit Nicolás'
La nit d'avui gira al voltant de l'humor, els inesgotables gols i la suposada impostura. 'Los viernes al show' espera tres interessants i heterogenis convidats, mentre que dues cadenes més aposten per rendir homenatge a Leo Messi a 'Zona zàping' (TV-3, 22.00) i disseccionar el personatge del moment, Francisco Nicolás, a 'Equipo de investigación' (La Sexta, 22.30). Els més esportius tenen el Barça-EA7 Milà de l'Eurolliga de bàsquet per Esport3 (20.40).
lOs viernes al show
Ana Pastor i l'Estat Islàmic
Notícies relacionades22.10 ANTENA 3
Arturo Valls i Manel Fuentes reben la periodista Ana Pastor, que parlarà de l'especial d''El objetivo' (La Sexta) sobre el grup terrorista Estat Islàmic, i l'actor Jose Coronado, que explicarà tots els detalls de la seva última pel·lícula, 'Fuego'. A més, l'espai compta amb la companyia del famós Mago Pop, què oferirà alguns dels seus espectaculars trucs de màgia.
- Reforma del sistema de salut català Salut aposta perquè els hospitals comarcals «comparteixin» metges per evitar el seu tancament per manca de personal
- Política econòmica La Generalitat tornarà a firmar nous crèdits amb els bancs després de 14 anys depenent del FLA
- Confessió íntima Alejandro Sanz s’obre com mai sobre la seva salut mental: «Vaig estar medicat»
- Criteris científics 22 ajuntaments del Montseny aproven limitar l’extracció d’aigua mineral
- Crisi ferroviària El Govern anuncia que Rodalies recuperarà la circulació sense talls la setmana que ve
