dissabte, al 'Teletodo'
Joel Joan se'n riu de si mateix a 'El crac'
L'actor parla del seu treball en la nova comèdia de TV-3

Portada del ’Teletodo’ del 25 al 31 d’octubre.
A Joel Joan li agrada involucrar-se al cent per cent en els seus treballs televisius. Ja ho va fer a 'Plats bruts' i 'Porca Misèria', on va exercir com a guionista, director i protagonista. Ara ha fet un pas més en la sèrie de TV-3 'El crac', ja que a més de posar-se davant i darrere de la càmera s'interpreta a si mateix, exagerant el seu personatge i rient de la seva imatge pública, un treball que li està resultant "terapèutic i alliberador", tal com explica aquest dissabte en una entrevista al 'Teletodo', la revista de televisió d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA.
"Tinc una gran tendència a riure de tothom, així que ja em tocava riure'm de mi", confessa l'actor, que avança que al final de la sèrie acabaran "destruint" el seu personatge.
L'altra entrevista de la setmana és amb El Langui. El raper i actor parla del seu paper en el programa 'Taraská TV', a FDF, i en la sèrie 'Chiringuito de Pepe', de Tele 5.
DUEL A TRES BANDES
Entre les novetats de la setmana, el suplement destaca el duel a tres bandes de diumenge. Jordi Évole té Pablo Iglesias, líder de Podem, a 'Salvados' (La Sexta); Albert Om visita sor Lucía Caram a 'El convidat' (TV-3) i Risto Mejide entrevista el xef Martín Berasategui i l'expresident d'ERC Josep-Lluís Carod-Rovira a 'Viatjando con Chester' (Cuatro).
La secció de documentals informa del Dia de la Màgia que prepara Discovery Max diumenge, 26, amb programes d'il·lusionistes i mentalistes com Keith Barry, Troy, El Mago Pop i Dynamo. Mentrestant, l'apartat de nens repassa els especials sobre Halloween de les cadenes infantils.
EL MADRID-BARÇA, DE PAGAMENT
Notícies relacionadesEn esports, destaca el gran clàssic, el Madrid-Barça, que ofereixen aquest dissabte els canals de pagament Canal+ Liga i Gol T (18.00).
La revista també ofereix les programacions de les principals cadenes, així com les sinopsis de les pel·lícules i sèries destacades de la setmana.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»