Reaccions al bloqueig exprés, a L'Informatiu
El monument de Pujol, els pressupostos de l'estat i l'acústic de Vanesa Martín són altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la resposta de la Generalitat i del Parlament de Catalunya després del bloqueig exprés de la llei de consultes i la convocatòria del 9-N per part del Tribunal Constitucional.
Aquesta tarda hi ha previstes concentracions davant els ajuntaments catalans en protesta per la suspensió de la consulta.
Notícies relacionadesEl govern central ha presentat els pressupostos generals de l'estat per al 2015, segons els quals el deute superarà el 100% del PIB. Amplia la informació l'analista econòmic Josep Maria Ureta.
La cantant i compositora malaguenya Vanesa Martín acaba de publicar el disc 'Crónica de un baile' i ha ofert un acústic en aquest diari.
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Assetjament escolar "A 5è de Primària el nostre fill ens va dir que volia tirar-se a la carretera perquè no volia tornar a l'escola"
- Nou cicle republicà ERC canvia la seva imatge: renuncia al groc del procés i es passa al taronja i al beix
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- L’activista ultra Charlie Kirk mor d’un tret en una universitat de Utah
- ACTUALITAT BLAUGRANA La UEFA farà una ronda de consultes abans de decidir sobre el Vila-real-Barça a Miami
- Futbol La UEFA tria el Metropolitano per a la final de la Champions del 2027
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Conciliació Nous permisos parentals a Espanya: Com demanar-lo, des de quan i a qui beneficia
- Canvi climàtic Adeu al raïm a Espanya si l’escalfament global arriba als 2 ºC