projecte de ciència-ficció
J. J. Abrams farà una sèrie sobre la mort de Kennedy
La producció està basada en un llibre de Stephen King
J. J. Abrams. /
J.J. Abrams, el creador de 'Perdidos', produirà una sèrie de televisió basada en l'obra de Stephen King '11/22/63', escrita des de l'òptica de la ciència-ficció sobre la mort de l'expresident nord-americà John F. Kennedy.
El 22 de novembre de 1963 es van sentir tres trets a Dallas que van acabar amb la vida de Kennedy i van canviar el món. ¿Què passaria si es poguessin canviar aquells esdeveniments?
Aquesta és la premissa d'aquest projecte anunciat avui pel proveïdor de televisió a través d'internet Hulu, que emetrà la sèrie als EUA.
"Abrams i King són dos dels narradors més celebrats del nostre temps i estem entusiasmats de treballar amb ells per portar aquesta versió d'un dels esdeveniments històrics del segle XX", va dir Craig Erwich, cap de continguts d'Hulu.
Viatge en el temps
En la novel·la de King, publicada el 2011, un professor d'Anglès viatja en el temps per prevenir l'assassinat de JFK, però la seva missió es veu amenaçada per Lee Harvey Oswald, el botxí oficial del president nord-americà, i per altres factors que evitaran ser alterats.
Notícies relacionadesAquesta obra va ser inclosa en la llista dels 10 millors llibres de l'any realitzada pel diari 'The New York Times'.
"Si alguna vegada he escrit una novel·la que demanava a crits un espai de televisió ampli i en format llarg, es tracta de '11/22/63'. Estic desitjant treballar amb Abrams", va apuntar King.
- La ciència ho confirma: una abraçada ha de durar almenys 20 segons per aquest motiu
- Mala sintonia entre administracions El número dos del Ministeri de Transports s’instal·la a Barcelona per afrontar la crisi de Rodalies
- Implicació del ministeri El secretari d’Estat de Transports s’instal·la a Barcelona fins que Rodalies recuperi la normalitat
- Estudi científic Gairebé el 40% dels casos de càncer es podrien evitar eliminant factors de risc com el tabac o l’alcohol
- Salut emocional i temperatures Xavier Vidal, llibretert: "Llum, més llum"
