Crònica des d'Escòcia, a L'Informatiu
Les declaracions de Rajoy i Salmond, i el brot de legionel·la de Sabadell, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la jornada prèvia al referèndum independentista d'Escòcia. Amplia la informació des d'Edimburg l'enviada especial Marta López.
Xoc de declaracions entre el president del Govern, Mariano RajoyMarianoRajoy, i el primer ministre escocès, Alex Salmond, sobre el procés de secessió.
El Departament de Salut garanteix que ha portat a terme les actuacions corresponents per frenar el brot de legionel·la de Sabadell, que ha causat la mort de dues persones i n'afecta 21 més.
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Assetjament escolar "A 5è de Primària el nostre fill ens va dir que volia tirar-se a la carretera perquè no volia tornar a l'escola"
- Nou cicle republicà ERC canvia la seva imatge: renuncia al groc del procés i es passa al taronja i al beix
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- L’activista ultra Charlie Kirk mor d’un tret en una universitat de Utah
- ACTUALITAT BLAUGRANA La UEFA farà una ronda de consultes abans de decidir sobre el Vila-real-Barça a Miami
- Futbol La UEFA tria el Metropolitano per a la final de la Champions del 2027
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Conciliació Nous permisos parentals a Espanya: Com demanar-lo, des de quan i a qui beneficia
- Canvi climàtic Adeu al raïm a Espanya si l’escalfament global arriba als 2 ºC