TELEVISIÓ ESTATAL
Concha Velasco torna a TVE-1
La popular actriu presentarà des de dissabte que ve 'Cine de barrio', després de recuperar-se d'un procés tumoral
Concha Velasco, a ’Cine de barrio’. /
Encara que s'havia especulat que ja no tornaria a la petita pantalla, Concha Velasco tornarà dissabte al programa de TVE-1 'Cine de barrio', després de recuperar-se del procés tumoral que l'ha tingut alguns mesos de baixa, segons ha informat la televisió estatal. La veterana actriu estarà acompanyada al plató de l'espai per Elena S. Sánchez, que ha estat l'encarregada de substituir-la durant aquest període de baixa.
L'actriu val·lisoletana tornarà a presentar aquest conegut programa, que en la seva emissió de dissabte emetrà la pel·lícula 'Un lujo a su alcance', dirigida per Ramón Fernández i protagonitzada precisament per ella. Velasco parlarà a més amb el seu coprotagonista, Arturo Fernández, que també parlarà de la seva nova obra de teatre, i amb l'artista Lorenzo Santamaría, que va arribar a la fama el 1975, el mateix any en què es va rodar la pel·lícula d'aquesta setmana.
El programa 'Cine de barrio' fa 19 anys que està en antena (des de l'1 d'octubre del 1995). Des de la seva estrena s'ha dedicat a recordar les millors produccions del cine espanyol de la mà dels seus protagonistes, convidats cada setmana. I des de fa quatre anys la presentadora de l'espai és Concha Velasco.
- Viatges Aquest és el passeig més bonic de Catalunya, segons National Geographic
- Restauració 2 euros de més per comensal el cap de setmana: el compte d’un esmorzar que s’ha fet viral a les xarxes per aquest suplement
- A Can Gibert del Pla Investiguen una agressió grupal a un jove amb discapacitat a Girona
- El zelador d'Olot Joan Vila, el zelador d'Olot condemnat per 11 assassinats en un geriàtric, es canvia de sexe
- Condemnat a 15 anys de presó per assassinat l'acusat de matar un home a cops de matxet a Verges
