El futur de la fàbrica Ca l'Alier, al diari d'aquest dimecres
Una operació pionera, el 'cas Neymar' i el concert de Katie Melua, altres temes
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca el projecte de rehabilitació de Ca l'AlierCa l'Alier, amb l'objectiu de convertir-lo en centre d'innovació i avançar cap a la creació d'un Smart City Campus a Barcelona.
L'Institut Guttmann ha realitzat a un nen d'11 anys la primera operació multinivell i li ha tornat l'esperança de tornar a caminar.
Notícies relacionadesSandro Rosell ha declarat a l'Audiència Nacional com a imputat per un delicte d'apropiació indeguda en el fitxatge de Neymar. Rosell ha defensat la legalitat de l'operació.
La britànica Katie Melua presentarà aquest dimecres al Sant Jordi Club el disc 'Simplified'.
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- PRIMÍCIA Àudios | Els pensaments d’un assassí, gravats per un micròfon ocult al seu cotxe: «Ja es cansaran i faran aniversaris... Mai se’n va saber la veritat»
- Cita entre els dos dirigents Illa 'amnistia' Puigdemont i obre un nou marc de relacions amb Junts en la seva primera trobada a Brussel·les
- Dimarts 16 de setembre a les 19.00 hores El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Cristina Vallejo
- ACTUALITAT BLAUGRANA La jutge prorroga el cas Negreira i cita Laporta, Valverde i Luis Enrique per testificar al novembre
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- Educació superior Les universitats catalanes obren pas a la IA als plans d'estudis