'vacaciones en el mar' a l'espanyola
Miren Ibarguren i Joaquín Reyes, 'Anclados' a Tele 5
La cadena inicia aquesta setmana el rodatge de la nova sèrie, hereva de 'Aída'
Una multa milionària recau sobre el vaixell 'Ancla II' perquè, anys enrere i fruit d'un accident a Mallorca, va provocar que bolqués el 'Bribón' amb la Família Reial a dins. Aquest és el punt de partida de 'Anclados', la nova comèdia de Tele 5, hereva d''Aída', que la cadena comença a rodar aquesta mateixa setmana amb un elenc artístic encapçalat per Miren Ibarguren, Daniel Guzmán, Joaquín Reyes i Rossy de Palma.
L'eix narratiu d'aquesta nova ficció, realitzada en col·laboració amb Globomedia, girarà al voltant del dia a dia de la singular tripulació d'un creuer i a les còmiques situacions a les quals donarà lloc la seva convivència durant mesos en la immensa ciutat flotant.
Desenvolupada per guionistes de 'Aída', 'Anclados' serà una comèdia "àcida, trencadora, moderna i ancorada a la realitat", segons avança Tele 5, amb unes trames que s'articularan al voltant dels conflictes i les relacions entre personatges.
Els personatges principals
Daniel Guzmán ('Aquí no hi ha qui viva', 'La família Mata') serà el capità de l''Ancla II', un immadur a qui li és impossible ser fidel per culpa de la seva diagnosticada addicció al sexe.
El seu pitjor malson es convertirà en realitat quan el seu 'ex', a qui donarà vida Miren Ibarguren ('Aída', 'Escenas de matrimonio'), entre a treballar al vaixell com nova directora.
Rígida, controladora, mordaç i molt exigent, arriba a ocupar el lloc del seu germà (Joaquín Reyes, 'Muchachada nui', 'El intermedio'), un paio amb grans ínfules que en realitat és tan inepte, barroer i mentider que el seu propi pare, amo de la companyia naviliera, l'ha relegat a un lloc irrellevant.
Notícies relacionadesRossy de Palma ('Mujeres al borde de un ataque de nervios', 'Los abrazos rotos') serà la veterana netejadora del vaixell, una senyora llenguda i mordaç que porta més anys treballant al creuer que els seus propis caps i que no s'abaixa els pantalons davant ningú.
Altres actors
També formaran part de l'elenc artístic Inma Cuevas, Miki Esparbé, Álvaro Pérez, Chanel Terrero, Alberto Jo Lee, Boré Buika i Veki G. Velilla.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»