fitxatges per a la sèrie de sobretaula de CUATRO

'Ciega a citas' incorpora quatre nous personatges

Hi entren Elena Ballesteros, Sílvia Tortosa, Carolina Bang i Pablo Puyol

Rebeca (Elena Ballesteros) es retroba amb el seu vell amic Carlos (Octavi Pujades), a ’Ciega a citas’.

Rebeca (Elena Ballesteros) es retroba amb el seu vell amic Carlos (Octavi Pujades), a ’Ciega a citas’. / MEDIASET

2
Es llegeix en minuts
JUAN CARLOS ROSADO
MADRID

Guiada per la vella consigna de no adormir-se sobre els llorers, Cuatro acaba d'incorporar a la gravació de Ciega a citas quatre nous actors els personatges dels quals aniran apareixent de mica en mica a les trames. Els flamants fitxatges són Elena Ballesteros (Punta Escarlata), Sílvia Tortosa (Tita Cervera, la baronesa), Carolina Bang (Tierra de lobos) i Pablo Puyol (La que se avecina), un pòquer de coneguts artistes encarregats d'insuflar saba nova a una sèrie que s'ha sabut obrir pas en la difícil franja de la sobretaula.

L'arribada d'aquests nous companys  complicarà encara més l'existència a Lucía, la protagonista de la sèrie, interpretada per Teresa Hurtado de Ory. La vida de la presentadora del programa radiofònic Morninglory està revolucionada des que va decidir airejar a les ones l'aposta que manté amb la seva mare: uns quilos de menys, una parella de més i una presència pròpia de l'alfombra vermella en l'enllaç matrimonial de la seva germana. Sota aquests paràmetres, la grassoneta periodista afronta ara una emissora de ràdio al caire de la ruïna, una vida sentimental cridada a ser declarada zona catastròfica i una família poc convencional en plena fase de precasament.

Aquest és l'escenari que es trobarà Elena Ballesteros quan el seu personatge de Rebeca irrompi la setmana que ve en el desguitarrat món de Ciega a citas. L'actriu madrilenya donarà vida a una executiva agressiva contractada per l'emissora per salvar-la de la bancarrota.

La jove empresària té un físic imponent i un caràcter que fa por, malgrat que en els seus anys de joventut era una noia bondadosa i ingènua. Tindrà una trobada fortuïta amb el seu antic amic Carlos (Octavi Pujades), que s'encarregarà de fer que tot el seu món quedi totalment de cap per avall.

Curiosament, Ballesteros s'ha inspirat en una amiga seva que és empresària a l'hora de construir el personatge. «Em fa molta gràcia, perquè respon al prototip masculí d'executiu agressiu, i per això m'he fixat molt en ella: espero que quan em vegi a la televisió digui que l'he imitat molt bé», confessa amb somriure maliciós.

Notícies relacionades

PARELLA CATALANA / Sílvia Tortosa serà la següent que apareixerà, d'aquí pocs dies, al juliol. L'actriu catalana, que torna a fer una sèrie de televisió tres anys després de protagonitzar Tita Cervera, la baronesa, interpreta la mare de Carlos, una dona madura, atractiva i sofisticada, que arriba des de Barcelona. «Com que l'Octavi i jo som paisans, ho hem aprofitat per fer entrar en els nostres diàlegs expressions i frases en català», avança divertida. Tortosa troba a faltar que li proposin més papers importants adequats a la seva edat: «Hi ha massa predomini dels protagonistes madurs masculins».

Carolina Bang farà d'amiga de Natalia (Marta Nieto) i serà una noia pija que va deixar de banda la professió de periodista per relacionar-se amb la jet-set de Marbella del braç del seu marit, Fefo, el nom del qual ja ho diu tot. El seu marit acaba a la presó per culpa d'un cas de corrupció urbanística i ella sol·licita ajuda a la Natalia. Pablo Puyol, per la seva banda, entrarà a la sèrie com el nou veí de Lucía, un musculat bomber que es convertirà aviat en una nova font de problemes per a la protagonista. «La relació entre ells dos sorprendrà», anuncia.