en el número de maig
Jorge Fernández llueix cos a 'Men's health'
El presentador d'Antena 3 és la imatge de portada de la revista
Jorge Fernández, a la portada de ’Men’s health’.
Per segon mes consecutiu, una de les cares televisives més populars es converteix en portada de la revista 'Men's health'. Si a l'abril l'elegit va ser Jordi Cruz, jurat de 'Masterchef', al maig ha agafat el testimoni Jorge Fernández.
El presentador de 'La ruleta de la suerte' d'Antena 3 llueix cos tant a la portada com al reportatge de les pàgines interiors, on revela els secrets de la seva dieta i els esports que practica per mantenir-se en forma.
Fernández, que es va donar a conèixer al ser elegit Míster Espanya 1999, acaba de complir vuit anys al capdavant del concurs matinal d'Antena 3.
- La nova ordenança municipal Tarragona exigirà el català a la retolació de nous comerços i estudia ajudes econòmiques
- Ús social del català Tarragona impulsarà al juny una Taula pel Català inspirada en el model de Terrassa
- El plaer de menjar Menús creatius, vins del Priorat i vistes a les vinyes: l’experiència gastronòmica que triomfa en un poble de 345 habitants
- Festiu ¿Quins centres comercials (i en quins horaris) obren demà, Dijous Sant, a Barcelona i a la resta de Catalunya?
- Un informe tècnic ho avala Recaptar més IBI i sortir del mercat tensionat: Badia del Vallès aspira a la seva independència econòmica en una dècada
