L'èxit de la ficció espanyola
'Velvet' s'internacionalitza
La sèrie d'A-3 ja s'ha venut a Cannes a canals d'Itàlia i França

Miguel Ángel Silvestre i Paula Echevarría, en la presentació de ’Velvet’ al MIP-TV de Cannes (França). /
L'edat d'or de la ficció espanyola en televisió segueix sense decaure. I l'últim exemple ha arribat amb l'èxit internacional de la sèrie d'Antena 3 Velvet, producció que s'acaba de presentar al Mercat Internacional de Produccions de Televisió (MIP-TV) de Cannes, i ja ha es-
tat adquirida per emetre's a Itàlia i França. La distribuïdora alemanya Beta Film ha confirmat la venda dels drets d'emissió a la cadena italiana RAI Uno i a la francesa M6. A més, la televisió pública transalpina ha adquirit també els drets per fer-ne la seva pròpia versió.
Ambientada en uns grans magatzems del Madrid de finals dels anys 50, i protagonitzada per Paula Echevarría i Miguel Ángel Silvestre, Velvet ara s'està emetent a A-3, encara que la cadena de Planeta ja ha confirmat que tindrà una segona temporada. La trama se centra en la història d'Ana Ribera (Echevarría), una cosidora idealista i tossuda que viu un amor des de petita amb Alberto (Silvestre), l'hereu de les Galerías Velvet, uns grans magatzems que treballen de valent per fer el salt a l'alta costura.
TORNA BOJA LES DONES / «Aquesta sèrie té factors que tornen boges, sobretot, les dones», va explicar a Efe Paula Echevarría, per a qui la trama no explica una «història d'amor típica». Per la seva part, Miguel Ángel Silvestre va destacar que, encara que la moda és important, «el cor de la sèrie són les històries d'amor», que poden atraure espectadors de tot el món «amb seqüències clàssiques i moments que sorprendran». Els dos actors han viatjat aquest cap de setmana a la localitat francesa de Cannes per promocionar la producció en un dels mercats audiovisuals més importants i multitudinaris del món.
Notícies relacionades«Volíem explicar la història de la Ventafocs», va explicar Gema R. Neira, creadora de la trama juntament amb Ramón Camps, que confien a conquistar encara més mercats que el francès i l'italià.
L'èxit previ de la luxosa sèrie Gran Hotel, realitzada també per l'empresa Bambú Producciones per a A-3, i els drets internacionals de la qual els va distribuir igualment Beta Film a més de 60 països, ha servit com a carta de presentació d'aquesta nova producció espanyola, en la qual també destaca el gran repartiment que ha aconseguit reunir: hi figuren noms de la categoria de José Sacristán, Aitana Sánchez-Gijón, Natalia Millán, Manuela Velasco, Manuela Vellés i Maxi Iglesias, entre altres artistes.
- Previsió estacional Catalunya s’endinsa en una tardor amb un 70% de probabilitats que faci més calor del normal i amb gran incertesa sobre les pluges
- Apunt No ens semblava bé que Lamine guanyés
- Urbanisme BCN estudia convertir en un passeig el tram sense cobrir de la Ronda del Mig
- Contracrònica de la Pilota d’Or Una gala amb ADN culer
- Iniciativa solidària Barcelona llança el seu Districte 11 per a Palestina amb Gay com a regidora i 1,5 milions de pressupost
- Benestar ¿Prefereixes quedar-te a casa abans que sortir amb amics? Això diu la psicologia sobre tu
- Així va paralitzar una marea de meduses la major central nuclear francesa aquest estiu
- El retorn a l'estadi El retorn al Camp Nou es retarda i continua sense data per deficiències en seguretat
- Cas Koldo El jutge que investiga Santos Cerdán obre una peça separada per investigar les adjudicacions d’obra pública
- Festes Un ‘influencer’ italià revela per què les ressaques a Espanya són diferents de les d’altres països