audiències de diumenge

L''Operación Palace' de Jordi Évole arrasa

El programa lidera amb 5,2 milions de teleespectadors i Risto debuta bé amb 2 milions de fans

Imatge d’’Operación Palace’. 

Imatge d’’Operación Palace’.  / LA SEXTA

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Barcelona

El fals documental 'Operación Palace' que va oferir ahir a la nit La Sexta va escalfar les xarxes socials, i també les audiències televisives. El programa de Jordi Évole va liderar tant en el conjunt d'Espanya com a Catalunya i és la millor dada aconseguida pel periodista català.

L'especial sobre el 23-F va aconseguir 5.229.000 teleespectadors i un 23,9% de quota de pantalla. Malgrat que el programa d'ahir a la nit no s'emmarcava dins de 'Salvados', es pot entendre l'èxit del reportatge si el comparem amb les ja elevades xifres de l'inici de la temporada del programa, quan el cara a cara entre Felipe González i Artur Mas va marcar 4.095.000 seguidors (19,4%).

El debat posterior sobre el tema va ser el segon espai més vist del dia, amb 3.9991.000 fans (18,8%).

27% de quota a Catalunya

A Catalunya, 'Operación Palace' també va arrasar amb 973.000 teleespectadors i un elavadíssim 27% de quota. El debat que es va oferir a continuació va tenir 840.000 seguidors (25,1%).

Notícies relacionades

Malgrat el domini incontestable d'Évole, Risto Mejide va debutar bé a Cuatro. 'Viajando con Chester' va sumar 2.072.000 seguidors (9,5%). a Catalunya va tenir 351.000 (9,8%).

En el conjunt d'Espanya, la segona opció de la nit després de l'oferta de La Sexta va ser la pel·lícula de TVE-1 'La jungla 4.0' (3.078.000 i 15,2%).