El segrest de periodistes el 2013, a L'informatiu
L'informe sobre la Gran Via, el premi a Andrea Camilleri i les estrenes de cine, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'augment de segrestos de periodistes el 2013 en un 129%, segons l'informe que ha presentat Reporters sense Fronteres aquest dijous, dia de la llibertat de premsa. La meitat dels reporters retinguts són a Síria, entre ells Marc Marginedas, enviat especial d'aquest diari.
El Reial Automòbil Club de Catalunya (RACC) ha presentat un informe crític sobre l'afectació al trànsit de la reforma de la Gran Via de BarcelonaGran Via i insta l'ajuntament a fer alguns canvis.
Notícies relacionadesL'escriptor italià Andrea Camilleri rep el premi Pepe CarvalhoAndrea Camilleri remi Pepe Carvalho, dintre dels actes de BCNegraBCNegra, setmana dedicada a la novel·la negra a Barcelona. El periodista Ernest Alós amplia la informació.
En els estrenes de cine d'aquest cap de setmana, destaca 'Nebraska', una de les pel·lícules favorites als Oscars. El director, Alexander Payne, ha ofert una entrevista a aquest diari.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
- Nova cita cultural Òmnium Cultural s’alia amb l’IEC per transformar la Nit de Santa Llúcia en l’equivalent literari dels Premis Gaudí
